•  +40 257 281 850
  • Transport Public
  • GIS - Harta orașului
  • Prelucrare date
  • Contact
  • Harta site
  • Site vechi
logo
  • PrimăriaArad
    • Primar - Călin Bibarț
    • Viceprimar - Lazăr Faur
    • Viceprimar - Ilie Cheșa
    • Organizarea
      • Legislație utilă
      • Regulamentul de Organizare și Funcționare
      • Organigrama
      • Comisia paritară
      • Transparența veniturilor salariale
      • Concursuri recrutare
      • Concursuri promovare
      • Evaluare anuală instituții de cultură
      • Declarații de avere/interese
    • Programul de funcționare al instituției
      • Coordonate de contact
      • Relații cu publicul
      • Audiențe
      • Relații cu presa
  • ConsiliulLocal
    • Regulamentul C.L.M. Arad
    • Consilieri locali
    • Comisii de specialitate
    • Hotărâri
    • Ședințe ale C.L.M. Arad
      • Proiecte de hotărâri
      • Ordine de zi ședinte
      • Procese verbale, stenograme ale C.L.M. Arad
    • Societăți comerciale care funcționează sub autoritatea C.L.M. Arad
      • SC CET Hidrocarburi SA Arad
      • SC Centrala Electrică de Termoficare Arad SA
      • SC Compania de Transport Public SA Arad
      • SC Gospodărirea Comunală Arad SA
      • SC Recons SA Arad
      • SC Târguri, Oboare și Piețe SA Arad
    • Instituții subordonate C.L.M. Arad
      • Direcția de Asistență Socială Arad
      • Centrul Municipal de Cultură Arad
      • Centrul social Cantina Municipală Arad
      • Filarmonica Arad
      • Teatrul Clasic "Ioan Slavici" Arad
  • Informații deinteres public
    • Buletin informativ
    • Transparență decizională - proiecte de hotărâri
      • Proiect Buget General 2023
    • Anunţuri dezbateri publice
    • Integritate Instituțională / Rapoarte
      • Integritate Instituțională
      • Rapoarte privind aplicarea Legii nr. 544/2001
      • Rapoarte privind aplicarea Legii nr. 52/2003
      • Raportul Primarului privind starea economică, socială și de mediu a Municipiului Arad
      • Rapoarte de activitate
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achiziţiilor publice
      • Anunțuri achiziții publice
      • Centralizatorul achiziţiilor publice şi contractele cu valoare de peste 5000 de euro
    • Licitații publice
    • Guvernanță corporativă
      • Recrutare administratori întreprinderi publice - OUG 109/2011
      • Recrutare directori întreprinderi publice - OUG 109/2011
      • Rapoarte de activitate ale societăților comerciale aflate sub autoritatea consiliului local
      • Rapoarte anuale de evaluare a activității directorilor societăților comerciale aflate sub autoritatea consiliului local
    • Proiecte și strategii
      • Strategii de dezvoltare
      • Proiecte europene
      • Proiecte din fonduri naționale nerambursabile
    • Măsuri preventive pentru SITUAŢII DE URGENŢĂ
    • Formulare tip
    • Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
    • Delimitări secţii vot
    • Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  • Serviciipublice
  • DespreArad
    • Repere istorice
    • Nomenclatura stradală
    • Orașe înfrățite / partenere
    • Galeria aleşilor locali
      • Primari
      • Viceprimari
      • Consilieri
    • Titluri şi dinstincţii
    • Turism
    • Evenimente
    • Afilieri, Parteneriate
    • Informaţii pentru Investitori
  • MonitorulOficial Local
    • Statutul Municipiului Arad
    • Regulamente privind procedurile administrative
    • Hotărârile autorității deliberative
    • Dispozițiile autorității executive
    • Documente și informații financiare
    • Alte documente
logo

Fond Locativ

  • Prima pagină
  • Informații de
  • Formulare tip
logo

Informații de contact

  • Adresă

    310130 ARAD, Bulevardul Revoluţiei nr. 75

 

Adresă: 310130 ARAD, Bulevardul Revoluţiei nr. 75

Telefoane centrală: +40 257 281 850

Fax: +40 257 284 744

E-mail: pma@primariaarad.ro

E-mail: relatii.externe@primariaarad.ro - foreign contact only

Închide

Formulare tip

Pagini similare

  • Agricol
  • Apă & Canalizare
  • Autorizare Activități Economice
  • Autorizări Construcţii
  • Avizare adunări publice
  • Date Urbane și Spațiale, Evidență Construcții
  • Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente
  • Direcția Venituri
  • Evidență și Administrare Domeniul Privat
  • Fond Locativ
  • Transparență decizională
  • Transport Public Local - Autorizare transport și activități taxi
  • Relații cu publicul și Asociații de proprietari
  • Edilitar
  • Întreţinere, Reparaţii Căi de Comunicație Terestre
  • 03.03.2022
  • System Administrator

ELIBERARE ADEVERINŢĂ VECHIME / MATERIAL CONSTRUCŢIE IMOBIL:

  • Cerere tip - PMA-M3-F03;
  • Copie carte identitate (B.I./C.I.);
  • Copie contract de vânzare-cumpărare;
  • Extras CF actualizat;
  • Chitanță taxă 15 lei (cam 6);

Documentele menţionate în prezenta, se eliberează potrivit următoarelor acte normative:

  • Ordonanţa nr. 33/30.01.2002 privind reglementarea eliberării certificatelor şi adeverinţelor de către autorităţiile publice centrale şi locale.
  • OG 27 2002 actualizată privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare.
  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, actualizată.

ELIBERARE CARTE CONSTRUCŢIE:

  • Formular eliberare Carte Construcție - PMA-M3-F07 (întocmit de administrator sau preşedinte, cu ştampila asociaţiei de proprietari);
  • Copie carte identitate (B.I./C.I.)
  • Copie cod de înregistrare fiscală;
  • Copie Hotărârea Adunării Generale a Asociaţiei de Proprietari/Locatari (după caz);

MODIFICĂRI CONTRACTE DE ÎNCHIRIERE (TRANSCRIERI, INCLUDERI, RADIERI, EXTINDERI)

  • Formular de modificare a Contractului de închiriere (Radierea, includerea sau schimbarea titularului contractului) - PMA-M3-F05
  • Formular aprobare extindere spatiu locativ - PMA-M3-F06
  • Copie carte de identitate C.I./B.I.;
  • Copie contract de închiriere; 
  • Copie certificat de naştere/certificat deces, cetrificat de căsătorie (după caz);
  • Dovada venit - adeverinţă de salar/cupon pensie/declaraţie că nu realizează venituri (după caz);
  • Acceptul vecinilor pentru modificările solicitate;
  • Declarații notariale (după caz),
  • Extras CF actualizat;
IMPORTANT:  Prezenţa la cam. 2, Serviciul Fond Locativ cu sediul în B-dul Revoluției nr. 82 – obligatorie;

Documentele menţionate în prezenta, sunt solicitate în temeiul următoarelor acte normative:

  • O.U.G. nr. 43/2014 privind durata unor contracte de închiriere pentru suprafețele locative cu destinația de locuințe.
  • H.G. nr. 310/2007 pentru actualizarea tarifului lunar al chiriei (lei/mp) practicat pentru spațiile cu destinația de locuințe aparținând domeniului public sau privat al Statului ori al unităților administrativ-teritoriale ale acestuia, precum și pentru locuințele de serviciu, locuințele de intervenție și căminele pentru salariați ale societăților comerciale, companiilor naționale, societăților naționale și regiile autonome.
  • Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 566/13.11.2019, privind durata unor contracte de închiriere pentru suprafețele locative cu destinația de locuințe, și pentru suprafețele folosite de partidele politice,  precum şi dispoziţiile Legii nr. 287/2009, privind Codul Civil, republicată cu modificările și completările ulterioare.

PRELUNGIRE CONTRACT DE ÎNCHIRIERE GARAJ

  • Formular prelungire contract de închiriere pentru garaj - PMA-M3-F10
  • Copie carte de identitate C.I./B.I.;
  • Copie contract de închiriere cu S.C. RECONS S.A.;
  • Copie RLV;
  • Copie documentaţie veche.
  • Extras CF după caz.

Documentele menţionate în prezenta, sunt solicitate în temeiul următoarelor acte normative:

  •  O.U.G. nr. 40/1999 privind protecţia chiriaşilor şi stabilirea chiriei pentru spaţiile cu destinaţia de locuinţe, actualizată ;
  • Legea nr. 114/1996 privind legea locuinţei republicată;
  • O.U.G. nr. 43/2014 privind durata unor contracte de închiriere pentru suprafețele locative cu destinația de locuințe.
  • H.G. nr. 310/2007 pentru actualizarea tarifului lunar al chiriei (lei/mp) practicat pentru spațiile cu destinația de locuințe aparținând domeniului public sau privat al Statului ori al unităților administrativ-teritoriale ale acestuia, precum și pentru locuințele de serviciu, locuințele de intervenție și căminele pentru salariați ale societăților comerciale, companiilor naționale, societăților naționale și regiile autonome.
  • Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 566/13.11.2019, privind durata unor contracte de închiriere pentru suprafețele locative cu destinația de locuințe, și pentru suprafețele folosite de partidele politice,  precum şi dispoziţiile Legii nr. 287/2009, privind Codul Civil, republicată cu modificările și completările ulterioare.
LOCUINȚE A.N.L.
  • ACTE NECESARE pentru întocmirea dosarului de înscriere la locuinţele ANL
  • CRITERII CADRU pentru înscrierea pe lista de priorităţi
  • FORMULAR de inscriere la locuintele construite prin ANL - PMA-M3-F01
  • FORMULAR depunere declaratie notariala pentru ANL - PMA –M3-F23

ÎNSCRIERE PE LISTELE DE PRIORITĂŢI A PERSOANELOR EVACUATE DIN IMOBILE RETROCEDATE FOŞTILOR PROPRIETARI:

  • FORMULAR de inscriere lista prioritati a persoanelor evacuate din imobilele retrocedate foștilor proprietari - PMA-M3-F09
  • Copie carte identitate (B.I./C.I.);
  • Copie acte de stare civilă, certificat de naştere/cetrificat de căsătorie, a membrilor familiei;
  • Copie contract de închiriere cu S.C. RECONS S.A./Primăria Municipiului Arad, prin care să se ateste calitatea de chiriaş al statului;
  • Adresă predare imobil la proprietar;
  • Copie contract de închiriere cu noul proprietar;
  • Adeverinţă venit/cupon pensie;
  • Acte medicale (dacă este cazul);
  • Notificare prin intermediul executorului judecătoresc cu cel puţin 1 an înainte de expirarea contractului de închiriere cu actualul proprietar/sentinţă de evacuare definitivă investită cu formulă executorie;
  • Dosar plic.

Documentele menţionate în prezenta, sunt solicitate în temeiul următoarelor acte normative:

  • O.U.G. nr. 40/1999 privind protecţia chiriaşilor şi stabilirea chiriei pentru spaţiile cu destinaţia de locuinţe actualizată ;
  • Legea nr. 114/1996 privind legea locuinţei republicată;
  • Legea nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989 republicată;

LISTA ACTELOR CARE ÎNSOȚESC SOLICITAREA UNEI LOCUINȚE SOCIALE

  • ACTE NECESARE care însoțesc solicitarea unei locuințe sociale
  • CRITERII de ierarhizare stabilite prin punctaj
  • FORMULAR de atribuire locuințe sociale - PMA-M3-F21

REÎNNOIRE SAU ÎNTOCMIRE CONTRACT DE ÎNCHIRIERE LOCUINȚĂ FOND DE STAT

  • Formular prelungire contract de închiriere 
  • Declarație notarială că nu a dobândit/nu a înstrăinat locuinţă proprietate personală sau locuinţă fond de stat după 01.01.1990 pentru toți membrii familiei înscriși în contractul de închiriere pe fișa locativă/părinții vor da declarație notarială pentru minorii de sub 14 ani și vor asista în fața notarului minorii de peste 14 ani (care au capacitate restrânsă de exercițiu).
  • Copie carte de identitate C.I./B.I.;
  • Copie certificat de naştere/cetrificat de căsătorie (după caz);
  • Adeverințe venituri;
  • Chitanță plată chirie la zi.
  • Chitanță plată cheltuieli comune la zi;
  • Extras CF actualizat;
  • Dosar plic.
IMPORTANT!
Prezenţa obligatorie la sediul din B-dul Revoluției, nr. 82, Primăria Municipiului Arad, Serviciul Fond Locativ, cam. 2.
Relații suplimentare la tel: 0257/281250.

Documentele menţionate în prezenta, sunt solicitate în temeiul următoarelor acte normative:

  •  Legea nr. 114/1996 privind legea locuinței republicată;
  • H.G. 1275/2000 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii locuinței 114/1996;
  • O.U.G. nr. 40/1999 privind protecția chiriașilor și stabilirea chiriei pentru spațiile cu destinația de locuințe actualizată;
  • O.U.G. nr. 43/2014 privind durata unor contracte de închiriere pentru suprafețele locative cu destinația de locuințe.
  • H.G. nr. 310/2007 pentru actualizarea tarifului lunar al chiriei (lei/mp) practicat pentru spațiile cu destinația de locuințe aparținând domeniului public sau privat al Statului ori al unităților administrativ-teritoriale ale acestuia, precum și pentru locuințele de serviciu, locuințele de intervenție și căminele pentru salariați ale societăților comerciale, companiilor naționale, societăților naționale și regiile autonome;
  • Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 566/13.11.2019, privind durata unor contracte de închiriere pentru suprafețele locative cu destinația de locuințe, și pentru suprafețele folosite de partidele politice,  precum și dispozițiile Legii nr. 287/2009, privind Codul Civil, republicată cu modificările și completările ulterioare.
SCHIMB LOCUINȚE ( FOND DE STAT, ANL, SOCIALE )
  • Formular schimb locuință - PMA-M3-F02
  • Declarație notarială privind acordul reciproc al chiriașilor pentru schimbul de locuință;
  • Contracte de închiriere (originale);
  • Copie B.I./C.I. (solicitanți);
  • Copie adeverințe venit/cupon pensie (după caz);
  • Declarații notariale (după caz);
  • Extras CF. actualizat;
  • Chitanță chirie la zi;
  • Chitanță cheltuieli comune la zi

Documentele menționate în prezenta, se eliberează potrivit următoarelor acte normative:

  • Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil;
  • Legea locuinței nr. 114/1996 – republicată;
  • H.G. 1275/2000 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii locuinței 114/1996;
  • Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 566/13.11.2019, privind durata unor contracte de închiriere pentru suprafețele locative cu destinația de locuințe, și pentru suprafețele folosite de partidele politice, precum și dispozițiile Legii nr. 287/2009, privind Codul Civil, republicată cu modificările și completările ulterioare.
PERSOANELE CARE POT BENEFICIA DE SUBVENŢIA PREVĂZUTĂ DE OUG 51/2006 PENTRU CONSTRUIREA UNEI LOCUINŢE PROPRIETATE
  • ACTE NECESARE care se depun odată cu cererea de subvenţie
  • FORMULAR privind cererea de subvenție pentru construire locuință - OUG 51 din 2006 - PMA-M3-F16

ÎNTOCMIRE CONTRACT ÎNCHIRIERE TEREN AFERENT IMOBILULUI DOBÂNDIT LA Legea nr.112/1995

  • Formular reglementare situaie teren aferent imobilului dobandit la L112 din 1995 - PMA- M3-F04
  • Copie BI/CI (proprietar conform CF);
  • Copie contract de vânzare cumpărare la Legea nr. 112/1996 (după caz);
  • Copie contract de vânzare cumpărare autentificat la notar (după caz);
  • Extras CF actualizat;Copie coală teren;
  • Testament, succesiune (după caz);
  • Parcelare, ieșire din indiviziune (după caz);
  • Certificat de moștenitor sau calitatea de moștenitor (după caz);

 Documentele menţionate în prezenta, se eliberează potrivit următoarelor acte normative:

  • Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil;
  • Legea nr. 112/1995, art. 26;
  • HGR nr. 20/1996; art. 37;
IMPORTANT !
În cazul în care terenul nu mai este proprietatea Statului Român, sau s-a schimbat proprietarul ori, situația juridică a terenului, vă rugăm să prezentați un document care să ateste acest fapt (sentințe civile, ordin de prefect).

PRELUNGIRE CONTRACT ÎNCHIRIERE PENTRU TEREN GARAJ - proprietatea statului

  • Formular prelungire teren garaj - PMA-M3-F08;
  • Copie carte de identitate C.I./B.I.;
  • Copie contract de închiriere cu S.C. RECONS S.A.;
  • Copie RLV;
  • Copie documentație veche;
  • Extras CF. actualizat;
  • Dosar plic.

Documentele menţionate în prezenta, sunt solicitate în temeiul următoarelor acte normative:

  • O.U.G. nr. 40/1999 privind protecția chiriașilor și stabilirea chiriei pentru spațiile cu destinația de locuințe, actualizată ;
  • Legea nr. 114/1996 privind legea locuinței republicată;
  • O.U.G. nr. 43/2014 privind durata unor contracte de închiriere pentru suprafețele locative cu destinația de locuințe.
  • H.G. nr. 310/2007 pentru actualizarea tarifului lunar al chiriei (lei/mp) practicat pentru spațiile cu destinația de locuințe aparținând domeniului public sau privat al Statului ori al unităților administrativ-teritoriale ale acestuia, precum și pentru locuințele de serviciu, locuințele de intervenție și căminele pentru salariați ale societăților comerciale, companiilor naționale, societăților naționale și regiile autonome.
  • Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil;
  • HCLMA NR. 231/2002;

Fișiere disponibile

  • Icon
    Formular prelungire contract inchiriere locuinta.pdf
    Descarcă
Primăria Municipiului ARAD

Primăria Municipiului ARAD

 

Adresă: 310130 ARAD, Bulevardul Revoluţiei nr. 75

Telefoane centrală: +40 257 281 850

Fax: +40 257 284 744

E-mail: pma@primariaarad.ro

E-mail: relatii.externe@primariaarad.ro - foreign contact only

Informații utile

  • Comunicate de presă
  • Anunțuri
  • Transparență Decizională
  • Anunțuri dezbateri publice
  • Achiziții publice
  • Licitații publice

Alerta coruptie

Sesizeaza o fapta de coruptie in Primaria Arad

Completează

Trimite o solicitare

Aici puteți depune o solicitare simplă online.

Completează

 

Acest site este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.
Cod MYSMIS 126495 / SIPOCA 558

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați: www.fonduri-ue.ro, www.poca.ro.

Conținutul acestui site web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene.
Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor site-ului web.


Copyright © 2021 - 2023 - Primăria Municipiului ARAD