MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 31-03-2005
Minuta
şedinţei extraordinare
a Consiliului Local al Municipiului Arad
din data de 31.03.2005
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 31 martie 2005, au fost prezenţi, la începutul şedinţei, 19 consilieri. Au absentat: dl. consilier Moisescu C, dl. Edeleni C, dl. Voicu E. Domnul consilier Adrian Niţu a renunţat la calitatea de consilier local începând cu data de 30 03 2005, fiind numit secretar de stat. După validarea mandatului următorului supleant, în locul domnului consilier Niţu Adrian, au participat la şedinţă şi au votat 20 de consilieri.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Cziszter Kalman.
Au participat:
-din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Dekany Alexandru Tiberiu, dna secretar Doina Paul, dl. Petru Tamaş-director economic, dl. Pavel Neamţiu–director Direcţia Fiscală, dl. Răzvan Popa–director tehnic, dl. Teodor Marian – şef Serviciu Investiţii, dna Claudia Grozavu – şef Serviciu Contabilitate, dna Stepanescu Lilioara-şef Serviciu Administraţie Publică Locală, dra Florentina Simina-consilier juridic, dra Roxana Rus-Vid-consilier juridic, dra Mirela Boroica – referent de specialitate;
-din partea Serviciului Public „Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară”: dra director Nagy Etelca, dra Carmen Radu – director economic.
-presă, cetăţeni interesaţi;
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 28.03.2005, a Dispoziţiei nr.433/28.03.2005 a Primarului Municipiului Arad, precum şi prin intermediul presei.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 29.03.2005, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi.
Copii ale documentelor înscrise pe ordinea de zi au fost înmânate, de asemenea, în data de 29.03.2005.
Preşedintele şedinţei, dl. consilier Cziszter Kalman, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă.
În continuare, am consemnat următoarele:
Domnul primar a supus la vot următoarea
Ordine de zi
1. Proiect de hotărâre privind constatarea încetării mandatului de consilier local al domnului Niţu Adrian, consilier PD.
2. Proiect de hotărâre privind validarea mandatului de consilier local pentru dl. Ozarchevici Marius Gabriel, consilier PD.
3. Proiect de hotărâre privind actualizarea componenţei comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad.
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2005 al SC GOSPODĂRIE COMUNALĂ SA.
5. Proiect de hotărâre privind aprobarea protocolului de predare către Consiliul Judeţean Arad a cheltuielilor de întreţinere pentru 32 persoane cu handicap.
6. Proiect de hotărâre privind transferul Centrelor de Zi de la Consiliul Judeţean Arad – Direcţia Generală de Asistenţă Comunitară şi Protecţia Copilului Arad către Consiliul Local al Municipiului Arad – Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad.
7. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2005.
8. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Direcţiei de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară pentru anul 2005.
Ordinea de zi a fost aprobată cu unanimitate de voturi. – Au participat la vot 19 consilieri.
1
Proiect de hotărâre privind constatarea încetării mandatului de consilier local
al domnului Niţu Adrian, consilier PD
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi. – Au participat la vot 19 consilieri. Domnul Ozarchevici nu a votat.
2
Proiect de hotărâre privind validarea mandatului de consilier local
pentru dl. Ozarchevici Marius Gabriel, consilier PD
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi – au participat la vot 19 consilieri. Domnul Ozarchevici nu a votat.
3
Proiect de hotărâre privind actualizarea componenţei comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv,cu unanimitate de voturi – au participat la vot 20 de consilieri.
4
Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2005
al SC GOSPODĂRIRE COMUNALĂ SA.
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată, cu 16 voturi „pentru” şi 4 „abţineri” (dl. Popa, dl.Curta, dna Borza, dna Braica). Au participat la vot 20 de consilieri.
5
Proiect de hotărâre privind aprobarea protocolului de predare către Consiliul Judeţean Arad a cheltuielilor de întreţinere pentru 32 persoane cu handicap
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi. Au participat la vot 20 de consilieri.
6
Proiect de hotărâre privind transferul Centrelor de Zi de la Consiliul Judeţean Arad – Direcţia Generală de Asistenţă Comunitară şi Protecţia Copilului Arad
către Consiliul Local al Municipiului Arad –
Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi. Au participat la vot 20 de consilieri.
7
Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli
al municipiului Arad pentru anul 2005
Domnul consilier Ovidiu Marian a formulat următorul amendament:
„Alocarea sumei de 300 milioane de lei pentru realizarea P.U.D.-ului „Amenajare parcare Piaţa Mihai Viteazul” , prin diminuare de la „Reparaţii străzi”.
Amendamentul a fost aprobat cu 15 voturi „pentru”, 2 voturi „împotrivă”(dna Borza şi dl. Curta), 3 „abţineri”(dl. Popa, dna Braica, dl. Voicu). Au participat la vot 20 de consilieri.
Hotărârea, în ansamblu, a fost adoptată cu 15 voturi „pentru”, 3 voturi „împotrivă” şi 2 „abţineri”. Au participat la vot 20 de consilieri.
8
Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli
al Direcţiei de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară pentru anul 2005
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi. Au participat la vot 20 de consilieri.
Alegerea preşedintelui de şedinţă pentru următoarele 3 luni (aprilie-mai-iunie)
Consiliul Local a ales viitorul preşedinte de şedinţă pentru următoarele 3 luni.
Domnul consilier Costin I. l-a propus ca preşedinte de şedinţă pe domnul consilier Ovidiu Marian.
Propunerea a fost aprobată cu 19 voturi „pentru” şi 1 „abţinere” (dl. Marian).
Cu aceasta, şedinţa s-a încheiat.
Această minută, precum şi stenograma completă a şedinţei Consiliului Local din 31 martie 2005 pot fi consultate şi pe internet, la adresa www.primariaarad.ro.