MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 30-12-2003
Minuta sedintei extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 30 12 2003
La şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 30 decembrie 2003, au fost prezenţi 23 de consilieri. Au lipsit: dl. Zolotar Ciprian şi dl.Popescu Gavril.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Eugen Vancu.
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad:, dl. primar Dorel Popa, dl.viceprimar Emanoil Voicu, dl.viceprimar Bognar Levente, dna Doina Paul - secretarul municipiului Arad, dna Macra Claudia - director Direcţia Generală Comunicare, Control şi Integrare Europeană, dl. Tamaş Petru - director economic, dl. Neamţiu Pavel - director al Direcţiei Fiscale, Ioana Albu - şef Serviciu Soluţionare Obiecţiuni şi Contestaţii - Direcţia Fiscală, dra Claudia Belin - şef Serviciu Buget, dl. Uncruţ Petru - consilier în cadrul Serviciului Control Asociaţii de Proprietari şi Protecţie Civilă, dra Simina Florentina - consilier juridic al Serviciului Logistica Actelor Administrative, dra Czibrik Monica - consilier juridic la Serviciul Logistica Actelor Administrative, dra Boroica Mirela - referent specialitate, dna Carmen Popa - referent în cadrul aceluiaşi serviciu;
-din partea Serviciului Public "Administraţia Patrimoniului Local :dl. Marian Teodor - director executiv, dl. Danciu Ioan - director executiv adjunct, dl. Dragoman Ovidiu - şef Serviciu Financiar -Contabilitate, dna Giurgiu Lucia - şef Serviciu Evidenţă Patrimoniu,
-din partea Serviciului Public "Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară"-dra Carmen Radu - director executiv adjunct.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin afişarea pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 23.12.2003, a Dispoziţiei nr. 1.545/23.12.2003 a Primarului Municipiului Arad, precum şi prin intermediul mass-media (Ziarul "Observator" din data de 24 decembrie 2004).
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 23.12.2003, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi, precum şi câte un set de copii a materialelor înscrise pe ordinea de zi.
Preşedintele şedinţei, dl. consilier Vancu Eugen, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă.
Domnul primar a supus la vot următoarea
Ordine de zi
1. Proiect de hotărâre privind adoptarea bugetului Consiliului Local al Municipiului Arad pentru anul 2004 - iniţiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre privind adoptarea bugetului de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor de cultură pentru anul 2004 - iniţiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre privind adoptarea bugetului Serviciului Public "Administraţia Patrimoniului Local" pentru anul 2004 - iniţiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre privind adoptarea bugetului Serviciului Public "Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară" pentru anul 2004 - iniţiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre privind modificarea şi suplimentarea organigramei şi statului de funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Arad - iniţiativa primarului.
6. Proiect de hotărâre privind modificarea organigramei şi statului de funcţii ale Serviciului Public <Administraţia Patrimoniului Local > - iniţiativa primarului.
7. Diverse.
Ordinea de zi a fost votată cu unanimitate de voturi - 23 consilieri prezenţi în sală.
S-a propus ca la primele două puncte de pe ordinea de zi să se dezbată proiectele privind organigrama Consiliului Local, punctul nr. 1, iar la punctul nr. 2, proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei Serviciului Public "Administraţia Patrimoniului Local". Acest lucru a fost aprobat cu unanimitate de voturi.
5
Proiect de hotărâre privind modificarea şi suplimentarea organigramei şi statului de funcţii ale aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Arad
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu 21 de voturi "pentru" şi 2 voturi "împotrivă" (dl. Chişcan şi dl. Huţiu).
6
Proiect de hotărâre privind modificarea organigramei şi statului de funcţii ale
Serviciului Public <Administraţia Patrimoniului Local >
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată, cu 21 de voturi "pentru" şi 2 voturi "împotrivă" (dl. Chişcan şi dl. Huţiu).
1
Proiect de hotărâre privind adoptarea bugetului
Consiliului Local al Municipiului Arad pentru anul 2004
Domnul consilier Roman a formulat următoarele amendamente:
1. "se majorează fondul de rulment al unităţii administrativ-teritoriale cu suma de 50.762.676 mii lei, reprezentând disponibil din emisiunea de obligaţiuni municipale. Se modifică în mod corespunzător anexele 4, 4a şi 6 la proiectul de hotărâre";
2. "se modifică suma înscrisă în anexa 6 la proiectul de hotărâre reprezentând Taxă specială de salubritate, cuantumul acesteia devine 86 miliarde lei. Se diminuează în mod corespunzător bugetul general consolidat al municipiului Arad, cu 8,5 miliarde lei (total buget general: 1.433.329.515 mii lei. Suma se va înscrie şi la articolul 9 din proiectul de hotărâre)".
Amendamentul nr. 1 a fost aprobat cu unanimitate de voturi.
Amendamentul nr. 2 a fost aprobat cu unanimitate de voturi.
Hotărârea, în ansamblu, a fost adoptată cu unanimitate de voturi - 23 consilieri prezenţi în sală.
De menţionat faptul că s-a propus ca acest proiect de buget să se reanalizeze în comisii la începutul anului viitor.
2
Proiect de hotărâre privind adoptarea bugetului de venituri şi cheltuieli ale instituţiilor de cultură pentru anul 2004
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi - 23 consilieri prezenţi în sală.
3
Proiect de hotărâre privind adoptarea bugetului Serviciului Public
"Administraţia Patrimoniului Local" pentru anul 2004
Hotărâre a fost adoptată în varianta prezentată, cu unanimitate de voturi - 23 consilieri prezenţi în sală.
4
Proiect de hotărâre privind adoptarea bugetului Serviciului Public
"Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară" pentru anul 2004
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată, cu unanimitate de voturi - 23 consilieri prezenţi în sală.
7
Diverse
S-a propus noul preşedinte de şedinţă pentru următoarea lună, domnul consilier Mircea Roman. Propunerea a fost votată cu 22 de voturi <pentru> şi 1 abţinere (dl. Roman).
S E C R E T A R
Doina Paul
Verificat
Lilioara Stepanescu
Consemnat şi redactat
Carmen Popa