MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 30-06-2016
extraordinare din data de 30.06.2016
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 30.06.2016, au fost prezenţi 22 consilieri. A absentat: dl Cheşa Ilie.
Şedinţa a început la ora 11,00 şi s-a încheiat la ora 13,10.
Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Simona-Geanina Pistru-Popa.
Au participat din partea executivului: dl primar Gheorghe Falcă, dl viceprimar Levente Bognar, dl viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ, d-na Lilioara Stepanescu, secretar, dna Claudia Macra, administrator public, d-na Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public de interes local „Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad”, dl. Ştefan Szuchanszki, director executiv al Direcţiei Achiziţii Publice, Administrativ, dna Laura Bocancios, şef serviciu, Serviciul Programe Europene de Dezvoltare, dna Elena Băbuşan, consilier, Serviciul Programe Europene de Dezvoltare, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcţiei Comunicare, dl. Corneliu Neamţiu, şef serviciu, Serviciul Societăţi Comerciale, Monitorizarea Serviciilor de Utilităţi Publice, dna Florentina Stana, consilier juridic, Serviciul Administraţie Publică Locală, dra Laura Goron, consilier juridic, dra Claudia Ungur, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, în cadrul aceluiaşi serviciu, dl. Cristian Todinca, referent, Biroul Relaţii Externe, Protocol, Marketing, Turism.
Alţi participanţi:
- Glad Varga, Cătălin Ţiţirigă, Denisa Alexandra Bratu, Simona Daniela Bratu, Valentin Bratu, Andrea Evelin Măruş, Răzvan Creştin, Iuga Mihnea. Pavel Şodinca, Lavinia Cristina Halgatina.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 27.06.2016 a Dispoziţiei nr.1574/2016 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 27.06.2016, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 27.06.2016 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, ş.a.
În cadrul şedinţei, s-a dezbătut următoarea ordine de zi:
O R D I N E D E Z I:
1. Proiect de hotărâre nr. 201/2016 privind aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Local al Municipiului Arad pentru mandatul 2016 – 2020.
2. Proiect de hotărâre nr. 200/2016 privind constituirea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad pentru mandatul 2016–2020.
3. Notificări.
În cadrul şedinţei s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 30 iunie 2016 – iniţiativa primarului. 215. Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 201/2016 privind aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Local al Municipiului Arad pentru mandatul 2016 – 2020. 216. 13 voturi pentru
şi 8 abţineri
(dl Lupaş,
dl Furău,
dna Stoenescu,
dl Todor,
dl Săplăcan,
dl Vărcuş,
dl Ciupe,
dl Buruc)
2. Proiect de hotărâre nr. 200/2016 privind constituirea comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad pentru mandatul 2016–2020. 217 Unanimitate