MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 29-07-2013
Şedinţei COnsiliului Local al Municipiului Arad
La şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 29 iulie 2013, au fost prezenţi 18 consilieri.
Au absentat: dl.Tristan Mihuţa (curs ANFP), dl.Marin Lupaş(curs ANFP), d-na Viorica Rotaru (curs ANFP), dl.Ionel Ciupe(curs ANFP) dl.Adrian Lazurcă(c.o).
Şedinţa a început la ora14,00 şi s-a încheiat la ora 14,21.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Ioan FARCAŞ.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Cătălin Ţiţirigă (delegat primar conform Dispoziţiei nr.2.181/23.07.2013), dl. viceprimar Bognar Levente, d-na Lilioara Stepanescu, Secretarul Municipiului Arad, d-na Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dl. Petru Tamaş, director executiv al Direcţiei Economice, d-na Viorica Graur, director executiv al Poliţiei Locale, d-na Mariana Bociort, consilier Serviciul Buget, d-na Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, d-na Florica Popa, şef Serviciu Administrare Patrimoniu, d-ra Adriana Sobaru, şef Serviciu Resurse Umane, d-na Daniela Andreica-Pădurean, şef Biroul Activităţi Culturale, d-na Lucia Giurgiu, şef Serviciul Investiţii, d-na Florina Ispas, consilier Serviciul Administraţie Publică Locală, d-na Mirela Sonyi, consilier juridic, d-na Carmen Popa, consilier, d-na Marinela Bejan, inspector în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- presa: Lucian Şerban – „Glasul Aradului”, Diana Mariş Costea – “Info TV”, Raimond Nemedi – „Info TV”, Giuliano Junc - “West TV”, Adriana Barbu – “Jurnal arădean”, Angelica-Florica Stanca – inspector la Biroul Comunicare, RFelaţii Mass-Media.
-alţi participanţi:dl Butar Florin, dl.Gheorghe Laiu, cetăţeni interesaţi.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 25.07.2013, a Dispoziţiei nr.2.196/25.07.2013 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, în data de 19.07.2013, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 25.07.2013, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 25.07.2013 în format electronic (CD) şi transmise prin poşta electronică.
Domnul primar Falcă Gheorghe a deschis lucrările şedinţei, prezentând plenului Consiliului Local următoarea
Ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre nr.177/2013 privind rectificarea bugetului general al Municipiului Arad pentru anul 2013- iniţiativa primarului
2. Proiect de hotărâre nr.172/2013 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii al Filarmonicii Arad – iniţiativa primarului
3. Proiect de hotărâre nr.175/2013 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr.22, situat în municipiul Arad, str. Episcopiei nr.46, etaj I, corp B – iniţiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre nr.176/2013 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr.15, situat în municipiul Arad, str. Horia nr.2 – iniţiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre nr.179/2013 privind aprobarea participării Municipiului Arad ca partener în proiectul “CAACR Cetăţean arădean activ, consumator responsabil – îmbunătăţirea proceselor de informare şi consultare a cetăţenilor privind implementarea strategiei de dezvoltare a municipiului Arad”- iniţiativa primarului
În cadrul şedinţei s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Ordinea de zi a şedinţei extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din 29 iulie 2013 177 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre nr.177/2013 privind rectificarea bugetului general al Municipiului Arad pentru anul 2013- iniţiativa primarului 178 16 pentru,
2 abţineri (dl Ghilinţă, d-na Ardelean)
2 Proiect de hotărâre nr.172/2013 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii al Filarmonicii Arad – iniţiativa primarului 179 17 pentru,
1 abţinere (dl Ghilinţă)
3 Proiect de hotărâre nr.175/2013 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr.22, situat în municipiul Arad, str. Episcopiei nr.46, etaj I, corp B – iniţiativa primarului. 180 16 pentru,
2 abţineri (dl Ghilinţă, d-na Ardelean)
4 Proiect de hotărâre nr.176/2013 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr.15, situat în municipiul Arad, str. Horia nr.2 – iniţiativa primarului. 181 16 pentru,
2 abţineri (dl Ghilinţă, d-na Ardelean)
5 Proiect de hotărâre nr.179/2013 privind aprobarea participării Municipiului Arad ca partener în proiectul “CAACR Cetăţean arădean activ, consumator responsabil – îmbunătăţirea proceselor de informare şi consultare a cetăţenilor privind implementarea strategiei de dezvoltare a municipiului Arad”- iniţiativa primarului 182 17 pentru,
1 abţinere (dl Varga)