MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 28-09-2018
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei ordinare
din data de 28.09.2018
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei ordinare
din data de 28.09.2018
La şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data 28 septembrie 2018 au fost prezenți 21 de consilieri din totalul de 23.
Au absentat: dna Anca-Patricia Stoenescu și dna Antoanela Naaji.
Şedinţa a început la ora 10,00 şi s-a încheiat la ora 10,30.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Ionel BULBUC.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Călin Bibarț (delegat primar, conform Dispoziției nr.3134/28.09.2018 a Primarului Municipiului Arad), dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al Municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al Municipiului Arad, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Radu Drăgan, arhitect-șef al municipiului Arad, dl. Szuchanszki Ștefan, director executiv adjunct al Direcției Patrimoniu, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Corneliu Neamțiu, șef birou, Biroul Societăți Comerciale, dl. Gabriel Moldovan, șef serviciu, Serviciul Edilitar, dl. Sorin Muntean, director executiv al Direcției Comunicare, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Pavel Neamțiu, director al Direcției Venituri, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Ciprian Hord, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Speranţa Milancovici, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Solya Emilia, consilier Biroul Relații Mass-Media, dl. Florian Barna, director general al Direcţiei Generale Poliția Locală, dl. Bogdan Faur, consilier Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dna Ana-Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dra Doris Micu, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alţi participanţi:
- agenți economici și instituții culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Stelian Nistor, director general al SC TOP SA Arad, dna Monica Vasiu, consilier Centrul Municipal de Cultură Arad, dna Rodica Gorbe-Birta, șef serviciu Direcția de Asistență Socială, dna Fira Popa, director al Centrului de Îngrijire Persoane Vârstnice,
- cetăţeni interesaţi: dna.Goldiș Camelia, consilier juridic și dl.Tăședan Adrian, director executiv A.D.I.A.C.J.A.;
- presa: dna. Diana Duțu – „Aradon”, dl. Laza Alexandru-Raul, „Gazeta Locală”, dna. Raluca Medeleanu - „Special” Arad, dl. Varjasi Kristian – “TV Arad”, dna. Andreea Puraveț, „Glasul Aradului”, ș.a.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 21.09.2018 a Dispoziţiei nr.3.057/21.09.2018 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 21.09.2018 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 21.09.2018 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice ordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 28 septembrie 2018 – iniţiativa primarului. 370 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 298/2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Funcționare a Centrului de Îngrijire pentru Persoane Vârstnice Arad – iniţiativa primarului. 371 Unanimitate
2. 1 Proiect de hotărâre nr. 303/2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare si Funcționare a serviciului social furnizat la domiciliu prin „Compartimentul Asistență la Domiciliu” – iniţiativa primarului. 372 Unanimitate
3. 2 Proiect de hotărâre nr. 269/2018 privind actualizarea conținutului Regulamentului serviciului public de alimentare cu apă și canalizare din aria de competență a unităților administrativ-teritoriale membre ale „Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Apă Canalizare Judeţul Arad” – iniţiativa primarului. 373 20 de voturi pentru,
1 consilier nu a participat la vot (dna Tabuia)
4. Proiect de hotărâre nr. 315/2018 privind aprobarea modificării Contractului de Delegare a Gestiunii Serviciului de alimentare cu apă și de canalizare prin încheierea Actului Adițional nr. 9/2018 – iniţiativa primarului. 374 20 de voturi pentru,
1 consilier nu a participat la vot (dna Tabuia)
5. Proiect de hotărâre nr. 255/2018 privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (P.U.Z.) şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent (R.L.U.): „Construire locuințe individuale în regim maxim de înălțime D+P+M sau P+1E+M”, situat în municipiul Arad, strada Câmpul Albinelor nr. 20B și nr. 20C, trup izolat, beneficiari: Vujdeu Ancuța și Vujdeu Diana Liliana – iniţiativa primarului. 375
Unanimitate
6. Proiect de hotărâre nr. 294/2018 privind solicitarea adresată Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Arad pentru radierea unor înscrisuri din cărțile funciare aferente unor unități de învățământ – iniţiativa primarului. 376
Unanimitate
7. Proiect de hotărâre nr. 309/2018 pentru modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 77/2015, privind alipirea unor terenuri aflate în proprietatea Municipiului Arad, situate pe str. Tarafului nr. 1-7 – iniţiativa primarului. 377
Unanimitate
8. Proiect de hotărâre nr. 316/2018 privind modificarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al Municipiului Arad – iniţiativa primarului. 378
Unanimitate
9. Proiect de hotărâre nr. 311/2018 pentru pentru constatarea încetării de drept a folosinței gratuite atribuite prin Hotărârea nr. 272/1997 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind transmiterea în folosinţă gratuită către Clubul Sportiv UTA a Bazei sportive “Hellas” situată în Arad, str. Frunzei, în albia majoră a râului Mureş – iniţiativa primarului. 379
Unanimitate
10. Proiect de hotărâre nr. 310/2018 privind transmiterea în folosință gratuită către Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” din Arad, a unui teren situat în Arad, Strada Henri Coandă nr. 31, în suprafață de 4.563 mp – iniţiativa primarului. 380 19 voturi pentru,
2 consilieri nu au participat la vot (dl Lupaș, dl Furău)
11. Proiect de hotărâre nr. 330/2018 privind repartizarea unor locuinţe situate în municipiul Arad, persoanelor care au depus dosare în vederea obținerii unei locuințe sociale – iniţiativa primarului. 381
Unanimitate
12. Proiect de hotărâre nr. 332/2018 privind dezlipirea terenului și ieșirea din indiviziune a imobilului situat în Municipiul Arad, str. Preparandiei nr. 10 – iniţiativa primarului. 382
Unanimitate
13. Proiect de hotărâre nr. 317/2018 privind aprobarea modificării statului de funcții al serviciului public de interes local Centrul Municipal de Cultură Arad și aprobarea salariului de bază aferent funcției contractuale de execuție de consilier, grad profesional II, nivelul studiilor superioare – iniţiativa primarului. 383
Unanimitate
14. Proiect de hotărâre nr. 331/2018 privind recuperarea costurilor generate de tipărirea atestatelor de producător şi a carnetelor de comercializare pentru producătorii agricoli persoane fizice – iniţiativa primarului. 384
Unanimitate
15. Aprobarea proceselor-verbale/stenogramelor ședințelor Consiliului Local al Municipiului Arad, ședințele extraordinare din data de 9 august 2018 și 14 august 2018, precum și ședința ordinară din data de 22 august 2018. 385
Unanimitate
16. Informări privind activitatea operatorilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad pentru luna septembrie 2018 şi principalele activităţi programate pentru luna octombrie 2018. -
Luat la cunoștință
17. Notificări diverse, corespondenţă adresată Consiliului Local al Municipiului Arad, informări privind deplasarea aleșilor locali în misiuni oficiale. -
Luat la cunoștință
18. Interpelări, întrebări, petiţii, declaraţii politice şi alte probleme supuse atenţiei Consiliului Local al Municipiului Arad. -
Luat la cunoștință
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Ionel BULBUC Contrasemnează pentru legalitate
SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Lilioara STEPANESCU