MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 22-03-2019
M I N U T A
şedinţei extraordinare de îndată
din data de 22.03.2019
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare de îndată
din data de 22.03.2019
La şedinţa extraordinară, convocată de îndată, a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data 22 martie 2019 au fost prezenți 20 de consilieri din totalul de 23.
Au absentat: dl. Emanuil Filip, dl. Ionel Ciupe, dna Mariana Cismașiu.
Şedinţa a început la ora 10,00 şi s-a încheiat la ora 10,10.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Marius SFÂRÂILĂ.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Călin Bibarț (delegat primar conform Dispoziției nr. 743/22.03.2019 Primarului Municipiului Arad - art.1, paragraf 1), dl. Bognar Levente, viceprimar, dna Lilioara Stepanescu, secretar al Municipiului Arad, dl. Adrian Toma, director general al Direcției Generale Poliția Locală, dna Mihaela Balaș, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Solya Emilia, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Ana-Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juidic, dna Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alţi participanţi:
- presa: Andreea Pintea – „Aradon/Jurnalul Arădean”, Raluca Medeleanu – „Special Arad”.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 21.03.2019 a Dispoziţiei nr. 742/21.03.2019 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 21.03.2019 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 21.03.2019 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 22 martie 2019 – iniţiativa primarului. 142 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre nr. 149/2019 privind reglementarea juridică a unui teren, situat în Municipiul Arad, aferent unei porțiuni a Canalului „Țiganca” - iniţiativa primarului. 143 Unanimitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Marius SFÂRÂILĂ Contrasemnează pentru legalitate
SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Lilioara STEPANESCU
Red./Dact. PMC/PMC Verif. CM
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituţia Prefectului-Judeţul Arad
1 ex. Dosar şedinţã CLMA 22.032019,
Șed. extraordinară de îndată
Cod PMA -S4-02