MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 22-02-2021
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 22.02.2021
Nr.13.820/23.02.2021
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 22.02.2021
Nr.13.820/23.02.2021
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 22 februarie 2021, au fost prezenţi 23 consilieri din 23 în funcţie ( dl. consilier Decebal Fordon şi-a exprimat votul on line, întrucât este spitalizat şi nu a putut participa fizic la şedinţă).
Şedinţa a început la ora 15,43 şi s-a încheiat la ora 15,45.
Şedinţa a fost condusă de către doamna consilier Antoanela NAAJI.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarţ, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Stepanescu Lilioara - Secretar General al Municipiului Arad, dl. Bogdan Boca - administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect şef, dna Elena Portaru - director executiv al Direcţiei Tehnice, dna Liliana Florea - director executiv al Direcţiei Edilitare, dl. Szuchanszki Ştefan - director executiv al Direcţiei Patrimoniu, dl. Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dl. Albert Ladislau, director adjunct al Direcţiei Venituri, dna Olimpia Stoica, şef serviciu, Serviciul Buget, dna Ralu Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media dl. Sergiu Potroviţă - consilier Biroul Relaţii Mass-Media, dl. Florin Maruşca - consilier Biroul Relaţii Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relaţii Mass-Media, dl. Denis Bot - consilier Cabinet Primar, dl. Kristian Varjasi - consilier Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeş - consilier Cabinet Primar, dna Oana Blaghi - consilier Cabinet Primar, dna Solya Emilia - consilier Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Lucia Giurgiu, şef serviciu, Serviciul Investiţii, dl. Cristian Meţcaş, consilier, Serviciul Societăţi Comerciale, dna Florentina Stana, consilier juridic, Serviciul Administraţie Publică locală, dna Florina Ispas - consilier dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu - consilier juridic, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Doris Micu - consilier, dna Carmen Popa - consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- agenţi economici şi instituţii culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad; dna Daniela Pădurean-Andreica - director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Doru Orban - manager al Filarmonicii Arad, dl. Claudiu Gojda, director general al S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad, dl. Stelian Nistor, director general al S.C. Târguri, Oboare, Pieţe S.A. ”, dna dr. Popa Fira – director Centrul de Îngrijire Persoane Vârstnice, dna Şerban Maria – contabil-șef Centrul de Îngrijire Persoane Vârstnice,,
- presa:dna Diana Duţu – „Aradon”, dna Bognar Tunde - „Arq.ro”, dna Claudia Gavra – „Arq.ro”, dna Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, dna Felicia-Livia Pădureţ – „News Ar.ro”,
- alţi participanți: dl. Mănăilă Andrei-Cristian - invitat, dna Botlung Simina-Geanina – invitat, dl Florea Constantin - invitat, dna Kovacs Claudia – invitat, Racz Patricia - invitat,
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 22.02.2021 a Dispoziţiei nr. 401/22.02.2021 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, avizele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat de către domnul primar, la sfârşitul şedinţei ordinare a CLM din 22.02.2021 şi prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 22.02.2021 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 22.02.2021 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 22.02.2021 – iniţiativa primarului. 92 Unanimitate
1
Proiect de hotărâre nr. 4/2021 privind aprobarea rezultatului evaluării finale a managementului la Filarmonica Arad – iniţiativa primarului. 93 12 pentru,
11 abţineri (dl. Galea, dl. Buruc, dna Aur, dl. Cheşa, dl. Stana, dna Sabău, dl. Mayer,
dl. Curcanu, dl. Vlad C., dl. Costea C, dl. Chifa)
SECRETAR GENERAL p. ȘEF SERVICIU
Lilioara STEPANESCU Florentina STANA