MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 21-12-2018
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare de îndată
din data de 21.12.2018
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare de îndată
din data de 21.12.2018
La şedinţa extraordinară de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data 21 decembrie 2018 au fost prezenți 17 consilieri din totalul de 23.
Au absentat: dl. Buruc Cosmin Alexandru, dna Stoenescu Anca Patricia, dl. Vărcuș Beniamin Cristian Narcis, dna Dinga Patricia, dl. Furău Gheorghe, dl. Ciupe Ionel. Şedinţa a început la ora 10,00 şi s-a încheiat la ora 10,10.
Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Roxana TABUIA.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Levente Bognar (delegat primar, conform art. 2 a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 3.904/20.12.2018), dl. viceprimar Călin Bibarț, dna Lilioara Stepanescu, secretar al Municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public, dl. Radu Drăgan, arhitect-șef, dna Elena Portaru, director executiv Direcția Tehnică, dna Liliana Florea, director executiv adjunct al Direcției Tehnice, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Sorin Contraș, șef serviciu, Serviciul Juridic, Contencios, dna Lucia Giurgiu, șef serviciu, Serviciul Investiții, dna Ralu Cotrău, șef birou - Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier - Biroul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florina Ispas, consilier, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dna Ana-Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, Ionela Domilescu, consilier, dra Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alţi participanţi:
- reprezentanţi ai agenţilor economici și instituţiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Nicolae Mehelean, director al SC RECONS SA Arad;
- presa: dna Diana Duţu – „Aradon”, dna Ioana Puraveţi - „Glasul Aradului”, Marius Zbranca – „TV Arad” ş.a.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 20.12.2018 a Dispoziţiei Primarului nr. 3912/20.12.2018, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 20.12.2018 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 20.12.2018 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare de îndată a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 21 decembrie 2018 – iniţiativa primarului. 985 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 954/2018 privind aprobarea unor măsuri pentru reglementarea activităţii de sortare a deşeurilor reciclabile în Staţia de Sortare Arad - iniţiativa primarului. 986 RESPINS
14 voturi pentru şi
3 abţineri
(dl. Cheşa, dl. Filip şi dl. Săplăcan)
2. 1 Proiect de hotărâre nr. 955/2018 privind aprobarea încheierii actului adiţional nr. 17/2018 la contractul de concesiune nr. 6863/25.07.2002, pentru reglementarea activităţii de depozitare a deşeurilor în depozitul conform S.C. FCC Environment România S.R.L S.R.L.- iniţiativa primarului. 987 14 voturi pentru şi
3 abţineri
(dl. Cheşa, dl. Filip şi dl. Săplăcan)
3. Proiect de hotărâre nr. 956/2018 privind mandatarea Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor să aprobe modificarea tarifelor de salubrizare practicate de către S.C. RETIM ECOLOGIC SERVICE S.A. pentru activitatea de colectare şi transport a deşeurilor municipale, în baza Contractului de delegare prin concesiune nr. 1603/24.10.2017 - iniţiativa primarului. 988 13 voturi pentru
şi 4 abţineri
(dl. Cheşa, dl. Filip dl. Săplăcan şi dl. Luoaş)
4. Proiect de hotărâre nr. 957/2018 privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice şi a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţie “SF- Construire Centru multifuncţional pentru persoane din zone urbane marginalizate zona Tarafului” - iniţiativa primarului. 989 Unanimitate
5. Proiect de hotărâre nr. 958/2018 privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice şi a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţie “SF - Construire Centru multifuncţional pentru persoane din zone urbane marginalizate zona Şezătorii - Pădurii” - iniţiativa primarului. 990 Unanimitate
6. Proiect de hotărâre nr. 959/2018 privind aprobarea documentaţiei tehnico – economice şi a indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investiţie „SF - Reconversia funcţională revitalizarea terenului din zona Micălaca 300 şi transformarea lui în zonă de agrement şi petrecerea timpului liber” - iniţiativa primarului. 991 Unanimitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Roxana TABUIA Contrasemnează pentru legalitate
SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Lilioara STEPANESCU