MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 21-10-2021
M I N U T A
Şedinţei extraordinare
din data de 21.10.2021
Nr.81.419/22.10.2021
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
Şedinţei extraordinare
din data de 21.10.2021
Nr.81.419/22.10.2021
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 21 octombrie 2021 au fost prezenţi 23 de consilieri din 23 în funcţie. Şedinţa a început la ora 14,50 şi s-a încheiat la ora 15,00.
Şedinţa a fost condusă de către domnul consilier Ilie CHEŞA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarţ, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-şef, dna Sandra Dinulescu, director executiv, Direcția Construcții și Dezvoltare Urbană, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, dl. Ivanov Dan-Ervin, consilier Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, dna Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcţiei Economice, dl. Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dna Ioana Albu, şef birou, Biroul Juridic, Contestaţii, dna Liliana Florea, director executiv al Direcţiei Edilitare, dl. Ştefan Szuchanszki, director executiv al Direcţiei Patrimoniu, dna Claudia Ardelean, consilier juridic, Direcţia Patrimoniu, dna Lucia Giurgiu, şef serviciu, Serviciul Investiţii, dl. Adrian Petreuş, consilier Serviciul Investiţi, dl. Ovidiu Balaş, şef serviciu, Serviciul Edilitar și Dezvoltare Mediu Urban, dl. Marcel Hodor, consilier Serviciul Edilitar și Dezvoltare Mediu Urban, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet primar, dl. Ioan Bătrîn, consilier, Compartimentul Administraţia Şcolilor, dl.Corneliu Neamţiu, consilier, Compartimentul Guvernanţă Corporativă, dna Consuela Avram, şef serviciu, Serviciul Relaţii Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistenţă Juridică şi Tehnică, dl. Adrian Barbeş, referent, Cabinet Primar, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relaţii Mass-Media, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dna Ralu Cotrău, consilier, Compartimentul Relaţii Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relaţii Mass-Media, dl. Florin Maruşca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relaţii Mass-Media, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică Locală, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- reprezentanți ai agenţilor economici şi instituţiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Bogdan Costea, manager Teatrul Clasic “Ioan Slavici” Arad, dl. Doru Orban, manager - Filarmonica Arad, dl. Claudiu Gojda, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general – SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Marta Uivărăşanu, contabil șef - SC CET Hidrocarburi SA Arad;
- Alţi participanţi: - dl. Sergiu Cosmin Vlad – senator (USR-PLUS), Senatul României, dl. Dinulescu Ioana Sergiu, arhitect, dl. Trif Raul Ciprian, director general, SC “Optimo” SRL, Isac Mita, SC “Optimo” SRL, dna Ursachi Daniela, proiectant, dl.Gligor Omisy, dl.Modovan Mihai, proiectant, dl. Moscalu Marian, inginer - Spitalul Clinic Judeţean de Urgență Arad, dl. Gaşpar Cristian-Marian, student practicant;
- presa: dna Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, dna Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, dna Diana Duţu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, dl. Marius Zbranca – „TV Arad”, dl. Sârb Ciprian Vlad – „Ardeleanul.info”.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 21.10.2021 a Dispoziţiei Primarului Municipiului Arad nr. 2524/21.10.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, avizele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 21.10.2021 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 21.10.2021 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 21.10.2021 – iniţiativa primarului. 459 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 505/2021 pentru aprobarea Actului Adițional nr. 4 la Contractul de Administrare nr. 3509/2017 încheiat între Municipiul Arad și Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad – iniţiativa primarului. 460 22 voturi pentru
1 consilier nu au participat la vot (dl. Korodi)
2. Proiect de hotărâre nr. 506/2021 privind rectificarea Bugetului General de venituri și cheltuieli al municipiului Arad pe anul 2021– iniţiativa primarului. 461 21 voturi pentru
2 consilieri nu participat la vot (dl. Korodi,
dl. Mariş)
SECRETAR GENERAL ȘEF SERVICIU
Lilioara STEPANESCU Monica CZIBRIK