MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 19-06-2018
M I N U T A
şedinţei extraordinare din data de 19.06.2018
Nr. 47.176/22.06.2018
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare din data de 19.06.2018
Nr. 47.176/22.06.2018
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data 19 iunie 2018 au fost prezenți 19 consilieri din totalul de 23. Până la punctul 4, inclusiv, al ordinii de zi au fost prezenți 18 consilieri. Domnul consilier Furău Gheorghe a intrat în sala de ședință înainte de supunerea la vot a proiectului de hotărâre înscris la punctul 5 pe ordinea de zi.
Au absentat: dna Anca-Patricia Stoenescu, dl. Ionel Ciupe, dl. Cosmin Buruc și dl. Szabo Mihai.
Şedinţa a început la ora 11,00 şi s-a încheiat la ora 11,20. Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Mariana CISMAȘIU.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ, dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al Municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al Municipiului Arad, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Ralu Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Mirela Sonyi consilier juridic, dna Ana-Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dra Doris Micu, consilier, în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- cetăţeni interesaţi: dna Capota Stela (a solicitat și a primit cuvântul în ședință), dna Păun Alexandra Patricia, dl. Dan Codre;
- presa: dna Diana Duțu – „Jurnal Arădean”, Raluca Medeleanu – ”Special Arad”, Varjasi Kristian – „TV Arad” ş.a;
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 15.06.2018 a Dispoziţiei nr.1924/15.06.2018 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 15.06.2018 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 15.06.2018 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
Consilieri prezenţi: 19 din totalul de 23. Până la punctul 4, inclusiv, al ordinii de zi au fost prezenți 18 consilieri.
Au absentat: dna Stoenescu Anca Patricia, dl Ciupe Ionel, dl Buruc Cosmin, dl Szabo Mihai.
Dl Furău Gheorghe a intrat în sala de şedinţă înainte de supunerea la vot a proiectului de hotărâre înscris la punctul 5 pe ordinea de zi.
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 19 iunie 2018 – iniţiativa primarului. 263. Unanimitate
1. 1 Proiect de hotărâre nr. 231/2018 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziţionarea apartamentului nr. 1, situat în Arad, str. Tribunul Dobra nr. 7 – inițiativa primarului. 264. Unanimitate
2. 2 Proiect de hotărâre nr. 235/2018 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru achiziția și modernizarea tramvaielor, aprobarea studiului de oportunitate privind achiziția de material rulant nou și modernizare de material rulant existent și a demarării procedurilor de achiziție publică pentru atribuirea acordului - cadru – inițiativa primarului. 265. Unanimitate
3. 3 Proiect de hotărâre nr. 236/2018 referitor la modificarea și completarea Hotărârii nr. 326/2017 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind aprobarea proiectului „Reabilitare termică clădire Școală Gimnazială Avram Iancu Arad”, str. Vasile Conta nr. 2 B și a cheltuielilor legate de proiect în cadrul Axei prioritare 3, Prioritatea de Investiții 3.1 Operațiunea B, Apelul de proiecte nr. POR /2016/3/3.1/B/1/7 REGIUNI – inițiativa primarului. 266. Unanimitate
4. 4 Proiect de hotărâre nr. 237/2018 referitor la aprobarea modificării și completării Hotărârii Consiliului Local nr. 324/2017 cu privire la modificarea și completarea Hotărârii nr. 117/2014 pentru aprobarea Documentațiilor de Avizare a Lucrărilor de Intervenții pentru obiectivul de investiție „Reabilitarea termică a clădirilor unor unități de învățământ secundar inferior din Municipiul Arad”– inițiativa primarului. 267. Unanimitate
5. 5 Proiect de hotărâre nr. 326/2017 referitoare la aprobarea actualizării studiului de fundamentare privind decizia de concesionare a proiectului „Amenajare parcare subterană Piaţa Avram Iancu din Municipiul Arad” – inițiativa primarului. 268. RESPINS
13 pentru,
6 abțineri
(dl Furău,
dl Cheșa,
dl Vărcuș, dl Filip,
dl Săplăcan,
dl Lupaș)
6. 11 Aprobarea proceselor-verbale/stenogramelor ședințelor extraordinare ale Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 16 aprilie 2018, ora 9,30, 2 mai 2018 și 8 mai 2018. 269. 18 voturi pentru
și 1 abținere
(dl Sfârâilă)
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Mariana CISMAȘIU Contrasemnează pentru legalitate
SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Lilioara STEPANESCU