MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 18-04-2005
Minuta seditneri ordinare din 18 aprilie 2005
Recomand vizualizare pdf!
La şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 18 aprilie 2005, au fost prezenţi 22 de consilieri. A absentat doamna consilier Alexandra Braica. (concediu de odihnă).
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Ovidiu Marian
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad: dl.primar ing. Gheorghe Falcă, dl.viceprimar Dekany Alexandru, dl. viceprimar Bognar Levente, dna secretar Doina Paul, dl.Petru Tamaş-director executiv economic, dl.Pavel Neamţiu–director Direcţia Fiscală, dna Claudia Grozavu – şef Serviciu Buget, dl.Răzvan Popa–director tehnic, dl.Sorin Ciurariu – arhitectul şef al municipiului Arad, dna Cetina Samoilă – consilier Biroul Dezvoltare Urbană, dna Florica Popa – şef Serviciu Administrare Patrimoniu, dna Daniela Andreica – şef Birou Activităţi Culturale şi sportive, dl.Teodor Marian – şef Serviciu Investiţii, dna Stepănescu Lilioara-şef Serviciu Administraţie Publică Locală, dra Mirela Boroica – referent de specialitate şi dna Carmen Popa – referent în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi: Popa Ovidiu – contabil şef R.A.D.M. Arad şi dl. Ovidiu Balint – director al Casei de Cultură a Municipiului Arad.
-presă: dra Simona Mazăre – Ziarul „Observator”, dl. Nelu Scripciuc – fotoreporter „Observator”, dra Isabela Vekas – TVA, dl. Lucian Ciobanu – fotoreporter, Andreea Dineţ – RCS, Tiberiu Nemeth – TV RCS, dl. Florin Tomuţa – „România Liberă”, Agenţia de presă „Amos News”, dna Paula Bulzan – Cotidianul „Bursa”, dl. Nicolae Oprean „Adevărul”, dra Sorina Ambruş – „Adevărul”, dra Adriana Barbu, dl. Irhazy Ioan – „Nyugat Jelen”;
- alţi cetăţeni interesaţi: dl. Duka Iosif Atilla – consilier judeţean.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 13.04.2005, a Dispoziţiei nr.528/13.04.2005 a Primarului Municipiului Arad, precum şi prin intermediul presei (transmis presei în data de 13 aprilie 2005, publicat în Ziarul „Adevărul” pag 5-în data de 14.04.2005 şi „Agenda Zilei”, pag.1 - în data de 18.04.2005).
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 13.04.2005, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi. Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost înmânate, de asemenea, în data de 13.04.2005.
Preşedintele şedinţei, dl. consilier Ovidiu Marian, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă.
În continuare, am consemnat următoarele:
Ordinea de zi a fost modificată astfel:
Domnul primar a retras de pe ordinea de zi punctul 13 şi a propus dezbaterea punctelor 10, 11 şi 12 după punctul 1.
Această propunerea a fost adoptată în unanimitate. – 22 consilieri prezenţi.
Cu aceste modificări s-a supus la vot următoarea
Ordine de zi
1. Proiect de hotărâre privind cererea adresată Guvernului României pentru desfiinţarea "Arenei Sportive A.A.C Arad" -iniţiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr.14/20005, modificată prin Hotărârea nr.33/2005, pentru repartizarea fondului de rulment al municipiului Arad-iniţiativa primarului
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului rectificat de venituri si cheltuieli pentru anul 2005- iniţiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea situaţiilor financiare anuale la 31 decembrie 2004 ale Regiei Autonome de Drumuri Municipale Arad-iniţiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre privind stabilirea procedurii şi condiţiilor de acordare a facilităţilor la plata obligatiilor faţă de bugetul local în cazul unei calamităţi naturale-iniţiativa primarului.
6. Proiect de hotărâre privind scutirea de la plata impozitului pe teren pentru terenurile inundate ca urmare a evenimentelor naturale din perioada 13.02-25.02.2005-iniţiativa primarului.
7. Proiect de hotărâre privind transmiterea în folosinţă a unor terenuri către SC ATLAS TELECOM NETWORK ROMÂNIA SRL-iniţiativa primarului.
8. Proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de fezabilitate al obiectivului de investiţie "Transport urban în municipiul Arad"-iniţiativa primarului.
9. Proiect de hotărâre privind apartamentarea sau parcelarea unor imobile-iniţiativa primarului..
10. Proiect de hotărâre privind avizarea dosarului Casei de Cultură a Municipiului Arad în vederea obţinerii statutului de aşezământ cultural şi autorizaţiei de funcţionare -iniţiativa primarului.
11. Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentului de organizare si funcţionare a Casei de Cultură a Municipiului Arad-iniţiativa primarului.
12. Proiect de hotărâre privind aprobarea componenţei consiliului consultativ al Casei de Cultură a Municipiului Arad-iniţiativa primarului.
13. Proiect de hotărâre privind participarea Consiliului Local al Municipiului Arad şi a Casei de Cultură a Municipiului Arad la constituirea Asociaţiei Culturale "Centrul Multicultural Teatrul Vechi Arad"-iniţiativa primarului.
14. Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al aparatului propriu al Consiliului Local al Municipiului Arad-initiativa primarului.
15. Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al Teatrului de Marionete Arad-initiativa primarului.
16. Proiect de hotărâre privind aprobarea listelor aferente lunii mai 2005 cu beneficiarii de gratuităţi pe mijloacele de transport în comun în municipiul Arad-iniţiativa primarului.
17. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu "Magazin prezentare cu depozit şi depozit zonal, Calea Aurel Vlaicu, tarla 142, DN7"-iniţiativa primarului.
18. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu "Staţie distribuţie carburanţi, Calea Radnei 116-Arad"-iniţiativa primarului.
19. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu" Locuinţe P+1-Câmpia Turzii FN"-iniţiativa primarului
20. Diverse.
Ordinea de zi a fost aprobată cu unanimitate de voturi. – 22 consilieri prezenţi
1
Proiect de hotărâre privind cererea adresată Guvernului României pentru desfiinţarea
"Arenei Sportive A.A.C Arad"
1.Domnul consilier Ovidiu Moşneag a formulat următorul amendament: corelarea titlului proiectului cu titlul înscris în ordinea de zi, şi anume: „privind cererea adresată Guvernului României pentru desfiinţarea "Arenei Sportive A.A.C Arad".
Amendamentul a fost aprobat cu unanimitate de voturi. – 22 consilieri prezenţi
2.Doamna consilier Rodica Borza a formulat următorul amendament::„să se elimine articolul 3 din proiectul de hotărâre”.
Amendamentul a fost respins. S-au înregistrat următoarele voturi: 5 voturi „pentru” (dl. Popa, dna Borza, dl. Voicu, dl. Curta, dl. Edeleni) şi 17 voturi „împotrivă”. – 22 consilieri prezenţi.
3. Al doilea amendament al doamnei Borza se referă la modificarea celei de-a doua părţi a articolului 2: „şi în consecinţă , se cere Guvernului României aprobarea pentru desfiinţarea stadionului”.
Amendamentul a fost respins. S-au înregistrat următoarele voturi: 5 voturi „pentru” amendament (dl.Popa, dl.Voicu, dna Borza, dl. Edeleni, dl. Curta) şi 17 voturi „împotriva” amendamentului. – 22 consilieri prezenţi.
Hotărârea, în ansamblu a fost adoptată cu 17 voturi „pentru”, 2 voturi „împotrivă”(dna Borza şi dl.Curta) şi 3„abţineri”(dl. Popa, dl. Edeleni şi dl. Voicu) – 22 consilieri prezenţi.
10
Proiect de hotărâre privind avizarea dosarului Casei de Cultură a Municipiului Arad în vederea obţinerii statutului de aşezământ cultural şi autorizaţiei de funcţionare
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată, cu unanimitate de voturi – 22 consilieri prezenţi
11
Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentului de organizare si funcţionare
a Casei de Cultură a Municipiului Arad
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi – 22 consilieri prezenţi.
12
Proiect de hotărâre privind aprobarea componenţei consiliului consultativ al
Casei de Cultură a Municipiului Arad
A fost propus din partea Consiliului Local Arad domnul consilier Cristian Moisescu. S-a votat secret.
Rezultatul votului: din 22 de consilieri prezenţi, 21 au votat, domnul Moisescu s-a abţinut de la vot. S-au înregistrat: un vot nul şi 20 de voturi valabile (pentru Horia Medeleanu – 20 „pentru”, pentru Eliodor Rău – 20 „pentru”, pentru Lajos Notaros – 19 „pentru”, pentru Virgil Iuga – 19 „pentru”, pentru Florin Didilescu – 20 „pentru”, pentru Gheorghe Schwartz – 19 „pentru” , pentru Cristian Moisescu – 20 „pentru”).
13
Proiect de hotărâre privind participarea Consiliului Local al Municipiului Arad şi a Casei de Cultură a Municipiului Arad la constituirea Asociaţiei Culturale "Centrul Multicultural Teatrul Vechi Arad"
Retras de pe ordinea de zi
2
Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr.14/20005, modificată prin Hotărârea nr.33/2005, pentru repartizarea fondului de rulment al municipiului Arad
Domnul consilier Moşneag a formulat următorul amendament: „La articolul 1, se diminuează cu 1 miliard lei poziţia „acoperirea unor goluri temporare de casă” şi se majorează cu 1 miliard Lista programului de investiţii din fondul de rulment cu obiectivul „Studiu de fezabilitate – reabilitare străzi în cartierul Alfa”.
Amendamentul a fost aprobat cu unanimitate de voturi - 22 consilieri prezenţi.
Hotărârea, în ansamblu, a fost aprobată cu 17 voturi „pentru” şi 5 voturi „împotrivă” (dl. Neamţiu, dna Borza, dl. Curta, dl.Popa, dl. Edeleni) – 22 consilieri prezenţi.
3
Proiect de hotărâre privind aprobarea bugetului rectificat de venituri si cheltuieli pentru anul 2005
Domnul consilier Ovidiu Moşneag a formulat următorul amendament:
a. „se majorează cu 1.438.155 mii lei „Sumele defalcate din TVA pentru finanţarea serviciilor comunitare de evidenţă a persoanelor” şi în mod corespunzător cheltuielile de la capitolul 51.02 „Autorităţi publice”, conform adresei nr. 11229/15.04.2005 din partea Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Judeţului Arad”;
b. „se operează influenţa aprobată la repartizarea fondului de rulment, respectiv alocarea sumei de 1 miliard lei pentru „Studiu de fezabilitate – reabilitare străzi în cartierul Alfa”;
c. „se majorează cu 20 miliarde lei fondurile alocate cu titlu de subvenţii Filarmonicii de Stat Arad, în vederea organizării în data de 25 aprilie 2005 a unui Concert extraordinar pentru marcarea semnării Tratatului de aderare a României la Uniunea Europeană, prin diminuarea cu aceeaşi sumă a acţiunilor nenominalizate de la Capitolul 72.02 „Alte acţiuni”;
d. se majorează cu suma de 1 milion lei programul de investiţii de la capitolul 72.02 „Alte acţiuni”, reprezentând „Participaţii ale CLM Arad la constituirea patrimoniului iniţial al Asociaţiei Culturale „Centrul Multicultural – Teatrul Vechi Arad”, prin diminuarea cu aceeaşi sumă a acţiunilor nenominalizate de la Capitolul 72.02 „Alte acţiuni”.
Amendamentul a fost aprobat cu 19 voturi „pentru” şi 3 „abţineri” (dl. Popa, dna Borza, dl. Curta) - 22 consilieri prezenţi.
Hotărârea, în ansamblu a fost aprobată cu 18 voturi „pentru”, 2 voturi „împotrivă” (dl.Curta şi dna Borza) şi 2 „abţineri” (dl. Edeleni şi dl. Popa) – 22 consilieri prezenţi.
4
Proiect de hotărâre privind aprobarea situaţiilor financiare anuale la 31 decembrie 2004 ale Regiei Autonome de Drumuri Municipale Arad
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi – 22 consilieri prezenţi.
5
Proiect de hotărâre privind stabilirea procedurii şi condiţiilor de acordare a facilităţilor la plata obligaţiilor faţă de bugetul local în cazul unei calamităţi naturale
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi – 22 consilieri prezenţi.
6
Proiect de hotărâre privind scutirea de la plata impozitului pe teren pentru terenurile inundate ca urmare a evenimentelor naturale din perioada 13.02-25.02.2005
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi – 22 consilieri prezenţi.
7
Proiect de hotărâre privind transmiterea în folosinţă a unor terenuri către
SC ATLAS TELECOM NETWORK ROMÂNIA SRL
1.Domnul consilier Ovidiu Marian a formulat următorul amendament referitor la anexa proiectului de hotărâre, articolul 2, introducerea unui alineat 2 cu următorul conţinut: „Terenurile se identifică prin planul de situaţie şi cote avizate prin autorizaţia de construcţie. Planul de situaţie se constituie în anexă la contract, în condiţiile alineatului 1”.
Amendamentul a fost aprobat cu 18 voturi „pentru” şi 4 „abţineri” (dl. Popa, dl. Curta dl. Edeleni, dna Borza). – 22 consilieri prezenţi.
2.Domnul consilier Voicu a formulat următorul amendament: „să se invoce în preambulul hotărârii Hotărârea nr. 157/2000”.
Amendamentul a fost respins. S-au înregistrat următoarele voturi: 5 voturi „pentru”(dl.Popa, dl.Curta, dl.Voicu, dna Borza, dl. Edeleni), 12 „abţineri” şi 5 „împotrivă” (dl.Moisescu, dl.Manta, dl.Ozarchevici, dl.Pădurean, dl.Costin).- 22 consilier prezenţi.
Hotărârea, în ansamblu, a fost adoptată cu 18 voturi „pentru”, 3 voturi „împotrivă” (dl.Popa, dnaBorza, dl.Curta) şi 1 „abţinere” (dl.Voicu). Au participat la vot 22 de consilieri.
8
Proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de fezabilitate al obiectivului de investiţie
"Transport urban în municipiul Arad"
Domnul consilier Moşneag a formulat următorul amendament:
Reformularea articolului 2, alineatul 1, punctul „b”prin completarea cu expresia: „alocaţii de la bugetul local şi alte surse, conform legii”.
Amendamentul a fost aprobat cu 19 voturi „pentru” şi 3 „abţineri”(dl. Edeleni, dl. Curta şi dna Borza) - 22 consilieri prezenţi.
Hotărârea, în ansamblu, a fost adoptată cu 19 voturi „pentru” şi 3 „abţineri” (dl. Edeleni, dl.Curta, dna Borza) – 22 consilieri prezenţi.
9
Proiect de hotărâre privind apartamentarea sau parcelarea unor imobile
Hotărârea a fost adoptată cu unanimitate de voturi. – 22 consilieri prezenţi.
10
Proiect de hotărâre privind avizarea dosarului Casei de Cultură a Municipiului Arad în vederea obţinerii statutului de aşezământ cultural şi autorizaţiei de funcţionare
votat după punctul 1.
11
Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentului de organizare si funcţionare
a Casei de Cultură a Municipiului Arad
votat după punctul 1.
12
Proiect de hotărâre privind aprobarea componenţei consiliului consultativ
al Casei de Cultură a Municipiului Arad.votat după punctul 1.
13
Proiect de hotărâre privind participarea Consiliului Local al Municipiului Arad şi a Casei de Cultură a Municipiului Arad la constituirea Asociaţiei Culturale "Centrul Multicultural Teatrul Vechi Arad
retras de pe ordinea de zi.
14
Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al aparatului propriu
al Consiliului Local al Municipiului Arad
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi – 22 consilieri prezenţi.
15
Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al Teatrului de Marionete Arad
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi-
22 consilieri prezenţi.
16
Proiect de hotărâre privind aprobarea listelor aferente lunii mai 2005 cu beneficiarii de gratuităţi pe mijloacele de transport în comun în municipiul Arad
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi
22 consilieri prezenţi.
17
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu
"Magazin prezentare cu depozit şi depozit zonal, Calea Aurel Vlaicu, tarla 142, DN7"
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi
22 consilieri prezenţi.
18
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu
"Staţie distribuţie carburanţi, Calea Radnei 116-Arad"-
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu 18 voturi pentru, 1 „abţinere” (dl. Pădurean) şi 3 voturi „împotrivă”(dl. Edeleni, dl. Curta, dna Borza) - 22 consilieri prezenţi.
19
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu " Locuinţe P+1-Câmpia Turzii FN"
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi.
22 consilieri prezenţi.
20
Diverse
Interpelari
1
Dl. Edeleni C: – Toate bune şi frumoase, avem lucrări mari în perspectivă şi ne bucură acest lucru, dar am şi eu o mică dorinţă – este vorba de lucrări mult mai mici – mai pentru oameni, pentru cei din cartiere: ştiţi bine că a plouat foarte mult şi am rugămintea la domnul primar să trimită o echipă şi mă refer aici la cartierul Bujac, pentru că este cel mai vitregit din acest punct de vedere, foarte mulţi cetăţeni nu şi-au curăţat rigola, mai mult de atât, fiecare, după capul lui, îşi îndreaptă apa în care zonă vrea – unul spre stânga, altul spre dreapta. Eu cred că trebuie făcut un minim efort şi cineva de la Proiectări sau cineva pe care o să-l desemneze domnul primar, să stabilească pe fiecare stradă în ce direcţie merge apa din rigole. Sunt lucruri minore, dar acestea creează probleme mari celor din cartiere. Sper că domnul primar o să ia măsuri în această privinţă. Estre un efort minim acesta! Mulţumesc.
2
Dl. Costin I: - O dată cu venirea primăverii se înmulţesc copiii străzii. Probabil că vin din alte localităţi, dar sunt tot mai mulţi şi peste tot. Mai nou, înnoptează deasupra toaletelor publice. Fac o mizerie de nedescris. Seara se curăţă, dimineaţa, mizeria este la fel. Haideţi să vedem cu gardienii, să vedem ce putem face, în special, la „Dacia” şi la toaleta de la Piaţa Avram Iancu.
3
Dl. Popa D: - Două consideraţii şi după aceea un proiect de finanţare care a venit pe numele meu, dar având în vedere că a venit primarului, eu o să vi-l înmânez în plen. Am pus o întrebare, la care nu mi s-a răspuns, aş vrea să ştiu şi cred că, totuşi, avem dreptul, ca şi consilieri, să ştim dacă pentru Stadionul „ASTRA” mai sunt şi alte oferte! Nu mi s-a răspuns, cu toate că am pus întrebarea în cadrul acestei şedinţe ceva mai devreme. Măcar atât ar trebui să ştim dacă avem şi alte oferte, cum s-au selectat sau cum se vor selecta? Am dorit să ştiu deci şi aştept un răspuns, mai sunt şi alte oferte?
4
Apoi, o observaţie, dacă tot şi am apreciat şi am votat amendamentul colegului nostru Moşneag, nu mai puteţi face în şedinţa de astăzi, faceţi-o în şedinţa următoare, într-o extraordinară şi puneţi ordine între titlul hotărârii şi articolul 2, partea finală, pentru că este un lucru absolut normal, titlul zice una şi articolul 2 face referire la desfiinţarea arenei. În iureşul acesta de a se vota oricum, numai pentru că am zis noi ceva bun, eu cred că trebuia să fie mai mult respect faţă de propunerea colegului Moşneag, pe care, repet, am votat-o, faţă de amendamentul colegului!
5
Şi acum, un proiect de finanţare, venit din Germania, pe care-l dau domnului primar, mi-am făcut şi eu o copie, deci îl înmânez domnului primar.
Răspunsurile domnului primar
1
Dl. primar: - Şi în acest moment, în Bujac, avem două vidanje, care intervin la solicitările cetăţenilor. Au fost deja două echipe de gardieni, care au solicitat cetăţenilor să facă acele şanţuri, doar că există anumite zone unde şanţurile nu au pantă de scurgere, ele au doar rol de colectare şi în lipsa acestor şanţuri, nu se poate decât să colecteze apa.
2
Cu referire la copiii străzii şi noi am sesizat acest lucru. De o săptămână, au fost deja intervenţii, gardieni cu reprezentanţii noştri de la DAC, s-a constatat că în spatele acestor cerşetori, pentru că este o diferenţă între cerşetori şi copiii străzii, erau oamenii maturi, care îi trimiteau la cerşit, s-a solicitat sprijinul poliţiei şi poliţia propune efectiv procedura de urmărire penală pentru cei care folosesc copii pentru astfel de lucruri.
3
Pentru Stadionul ASTRA, verbal, a mai participat, ca solicitare, domnul Iacobuţ cu un investitor. Tot pentru acest stadion, noi procedăm întâi în sensul creării posibilităţii de a schimba destinaţia, apoi, urmează soluţiile pentru planurile urbanistice, la solicitările iniţiatorilor, doritorilor. Deci, domnul Iacobuţ şi alte persoane care au făcut aceste solicitări au posibilitatea să facă acest lucru!
5
Mulţumesc pentru proiectul cu Germania. O să discutăm şi o să vă ţinem la curent.
Revenire interpelări
1
Dl. Edeleni C: - Vreau numai să adaug, are dreptate domnul primar, într-adevăr, în unele zone şanţul este colector, dar problema care este, că nu toţi au şanţ şi se colectează numai la cei care fac! Păi aceasta este toată problema! Să fie obligaţi toţi cetăţenii să aibă şanţ! Pentru că altfel, unii au apă prea multă, alţii nu au deloc. Aceasta este toată, unii chiar şi-au făcut acolo aranjamente de tot felul şi apa se adună la ei. Eu am un şanţ de exemplu şi toată apa vine la mine şi la alţii care şi-au făcut şanţ. Păi atunci, astup şi eu şanţul şi va fi ce va fi!
4
Dl. Popa D: - Am avut o singură rugăminte. Nu mă refer la domnul Iacobuţ, că nu-i reprezint interesele, nici măcar nu am ştiut de el, decât atunci când iniţial, nu, acum nu ştiu de el, acum eu ştiu de o firmă din Cluj, care a depus, în scris, ofertă la Primărie. Şi am dorit numai să ne confirmaţi dacă este sau nu este adevărat!
Dl. primar: - V-am spus, participă la licitaţie toată lumea! Nu, nu este nici o firmă din Cluj!
Dl. Marian O: - Cu acestea fiind zise, declar închisă şedinţa de astăzi.
Această minută, precum şi stenograma completă a şedinţei Consiliului Local din 18 aprilie 2005 pot fi consultate şi pe internet, la adresa www.primariaarad.ro.