MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 18-01-2008
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 18.01.2008
Nr.2.659/18.01.08
Recomandăm vizualizare PDF!
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 18.01.2008, au fost prezenţi 16 consilieri.
Au absentat următorii consilieri: d-na Cismaş Loredana, d-na Alexandra Braica (concediu de boală), dl.Edeleni Coloman (concediu odihnă), dl.Manta Florin(concediu odihnă), dl.Neamţ Valentin Paul (conferentiar în sesiune de examene la facultate), dl.Neamţiu Gheorghe(în delegaţie la Bucureşti din partea Universităţii “Aurel Vlaicu”Arad-comisia de evaluare academică), dl.Curta Gheorghe.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Marian Ovidiu.
Au participat:-din partea executivului:dl.Gheorghe Falcă, primar, dl.Bognar Levente, viceprimar, dl.Sorin Contraş, şef serviciu Juridic, Contencios (delegat pentru secretar), dl.Marian Teodor, sef Serviciu Investiţii, dl.Ignat Ioan, director executiv adjunct-Direcţia Tehnică, d-na Grozavu Claudia, sef Serviciu Buget, d-na Stepanescu Lilioara, şef Serviciu Administraţie Publică Locală, d-na Popa Carmen, consilier, d-ra Czibrik Monica, consilier juridic, d-na Bejan Marinela, referent, dl.Vărşendan Adrian, referent.
-presa:”Adevărul”-Adriana Barbu şi Ştefan Matyas(fotoreporter), „Info Tv”-Marian Aelita(redactor), „Observator”-Dana Mirea(redactor), „Glasul Aradului”-Untaru Claudia(redactor).
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 15.01.2008, a Dispoziţiei nr.147 din 15.01.2008 a Primarului Municipiului Arad,prin comunicarea tuturor reprezentaţilor mass-media acreditaţi, în data de 15.01.2008, a
acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi.
La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv au primit rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat în scris. De asemenea, s-au înmânat fiecărui consilier, în ziua de 15.01.2008, invitaţia la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi, în format electronic (CD), documente care au fost transmise şi prin poştă electronică, în aceeaşi zi.
După efectuarea apelului nominal şi constatarea îndeplinirii cerinţelor prevăzute de lege pentru organizarea şedinţelor Consiliului Local, de către secretar, am consemnat următoarele:
Domnul primar a supus la vot următoarea
Ordine de zi
1.Proiect de hotărâre privind repartizarea fondului de rulment al municipiului Arad pentru anul 2008.-iniţiativa primarului.
Ordinea de zi a fost aprobată cu unanimitate de voturi.-16 consilieri prezenţi
După ce domnul primar i-a dat cuvântul preşedintelui de şedinţă, domnul Ovidiu Marian, s-a supus la vot unicul punct al ordinii de zi
1.
Proiect de hotărâre privind repartizarea fondului de rulment al municipiului Arad pentru anul 2008.-iniţiativa primarului
Proiectul de hotărâre a fost supus la vot, în varianta prezentată de executiv şi s-a adoptat Hotărârea nr.2 din 18.01.2008 a Consiliului Local al Municipiului Arad, cu unanimitate de voturi-16 consilieri prezenţi.
p.S E C R E T A R
Sorin Contraş
Şef Serviciu Juridic, Contencios ŞEF SERVICIU
Administraţie Publică Locală
Lilioara Stepanescu
CONSEMNAT ŞI TEHNOREDACTAT
Carmen Popa
Red.CP/Tehnoredact.CP, Verif LS
1 ex. dosar sed. CLMA 18.01.2008
1 ex.dosar transparenta decizională 2008 Cod PMA –S1-18