MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 17-06-2003
Minuta sedintei extraordinare a Consiliului Local din 17 iunie 2003
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 17 iunie 2003, au fost prezenţi 24 de consilieri, absentând domnul consilier Puia Doru-Sever (delegaţie).
Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Mariana Faur.
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad: dl. primar Dorel Popa, dl. viceprimar Emanoil Voicu, dl.viceprimar Bognar Levente, dna Doina Paul - secretarul municipiului Arad, dl. Petru Tamaş - director general economic, dna Claudia Macra- director al Direcţiei Administraţie Publică Locală, dna Bucşă Daniela - consilier juridic al Serviciului Autoritate Tutelară-Administraţie Publică Locală, dl. Petru Uncruţ - inspector Serviciul Administraţie Publică Locală - Autoritate Tutelară, dl. Marian Gheorghe - şef Birou Primar, dna Carmen Cohan -consilier-Birou Primar, dl. Drăgan Radu - şef Serviciu Urbanism şi Construcţii, dna Viorica Graur-şef Serviciu Disciplină în Construcţii, din partea Serviciului Logistica Actelor Administrative: dna Stepănescu Lilioara - şef serviciu, dra Simina Florentina - consilier juridic, dra Czibrik Monica-consilier şi dna Popa Carmen - inspector.
-din partea Serviciului Public "Administraţia Patrimoniului Local :dl. Teodor Marian-director general (delegare), dl. Danciu Ioan - director economic, dl. Dugăeşescu Marin- director tehnic,
- din partea Serviciului Public "Direcţia de Asistenţă Comunitară": dra Nagy Elelca - director.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin afişarea pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 13.06.2003, a Dispoziţiei nr. 596/13.06.2003, a Primarului Municipiului Arad, precum şi prin intermediul mass-media
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 13.06.2003, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi, precum şi a câte unui set de copii a documentelor înscrise pe ordinea de zi.
Preşedintele şedinţei, doamna consilier Mariana Faur, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă.
Domnul primar a supus la vot următoarea
Ordine de zi
1. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 153/10.06.2003, de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli al Consiliului Local al Municipiului Arad pentru anul 2003.
2. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 283/2001, referitoare la înfiinţarea şi organizarea sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad, prin Serviciul Public "Direcţia de Asistenţă Comunitară" a Centrului de Informare Europeană.
3. Diverse.
Ordinea de zi a fost aprobată cu unanimitate de voturi din 23 de consilieri prezenţi în sală la momentul votării (dl. Darida a întârziat la şedinţă).
Au fost adoptate următoarele hotărâri:
1
Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 153/10.06.2003, de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli al Consiliului Local al Municipiului Arad pentru anul 2003.
Comisia nr.1 a formulat următorul amendament: "suplimentarea cu 400 milioane lei din "Rezerva bugetară" la Capitolul 51.02".
Amendamentul a fost aprobat cu 19 voturi "pentru" şi 5 voturi "împotrivă" (dl. Chişcan, dl. Zolotar, dl. Marian, dl. Mladin, dl. Huţiu). 24 consilieri prezenţi în sală (a venit dl. Darida).
Hotărârea, în ansamblu, a fost adoptată cu unanimitate de voturi, din 24 de consilieri prezenţi.
2
Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 283/2001, referitoare la înfiinţarea şi organizarea sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad, prin Serviciul Public "Direcţia de Asistenţă Comunitară" a Centrului de Informare Europeană.
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi.
24 de consilieri prezenţi.