MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 16-07-2018
M I N U T A
şedinţei extraordinare din data de 16.07.2018
Nr. 55.125/24.07.2018
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare din data de 16.07.2018
Nr. 55.125/24.07.2018
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data 16 iulie 2018 au fost prezenți 19 consilieri din totalul de 23.
Au absentat: dl. Cosmin Buruc, dra Ștefania-Patricia Dinga, dl. Bogdan Boca, dl. Gheorghe Săplăcan.
Şedinţa a început la ora 16,15 şi s-a încheiat la ora 16,20. Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Mariana CISMAȘIU.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Gheorghe Falcă, dl. viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ, dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al Municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al Municipiului Arad, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcţiei Patrimoniu, dl. Szuchanszki Ștefan, director executiv adjunct al Direcției Patrimoniu, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcției Comunicare, dl. Neamțiu Pavel, director executiv al Direcției Venituri, dna Mirela Szasz, șef serviciu, Serviciul Autorizări Construcţii, dna Lucia Giurgiu, șef serviciu Serviciul Investiţii, dna Simona Pașca, șef birou, Biroul Spații Verzi, Mediu dl. Cristian Gavrea, şef birou. Biroul Informatică, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Olimpia Stoica, șef serviciu, Serviciul Buget, dl. Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dra Doris Micu, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alţi participanţi:
- cetăţeni interesaţi: dna Simon Floare, dl. Perta Bogdan.
-presa: dna Diana Duțu – „Jurnal Arădean”, Raluca Medeleanu – ”Special Arad”, Dan Coita – „Arad Reporter” ș.a;
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 13.07.2018 a Dispoziţiei nr. 2171/13.07.2018 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 13.07.2018 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 13.07.2018 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
Consilieri prezenţi: 19 din totalul de 23.
Au absentat: dl. Cosmin Buruc, dra Ștefania-Patricia Dinga, dl. Bogdan Boca, dl. Gheorghe Săplăcan.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri.
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 16 iulie 2018 – iniţiativa primarului. 312 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 270/2018 aprobarea contractului - cadru pentru reprezentanţii Consiliului Local al Municipiului Arad mandataţi să reprezinte interesele Municipiului Arad în Adunările Generale ale Acţionarilor la societăţile comerciale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad – iniţiativa primarului. 313 Unanimitate
2. 1 Proiect de hotărâre nr. 268/2018 privind aprobarea Registrului Local al Spaţiilor Verzi din intravilanul Municipiului Arad – iniţiativa primarului. 314 Unanimitate
3. Notificări diverse, corespondenţă adresată Consiliului Local al Municipiului Arad - Luat la cunoştinţă.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Mariana CISMAȘIU Contrasemnează pentru legalitate
SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Lilioara STEPANESCU