MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 16-03-2021
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 16.03.2021
Nr.21.655/18.03.2021
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 16.03.2021
Nr.21.655/18.03.2021
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 16 martie 2021 au fost prezenţi 15 consilieri din 22 în funcţie. Au absentat următorii consilieri locali: dl. Korodi, dna Waas, dna Naaji, dl. Ilioni, dl. Mariş, dl. Barb, dl. Fordon. Şedinţa a fost convocată la solicitarea grupului de consilieri USR PLUS şi a grupului de consilieri PSD din cadrul Consiliului Local al Municipiului Arad, conform Convocatorului nr. 20.066 data de 12.03.2021. Pentru domnul consilier Mihai Paşca s-a constatat încetarea mandatului prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 98/12.03.2021. Şedinţa a început la ora 16,00 şi s-a încheiat la ora 16,30.
Şedinţa a fost condusă de către domnul consilier Mihai SZABO.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarţ, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu - Secretar General al Municipiului Arad, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Szuchanszki Ştefan - director executiv al Direcţiei Patrimoniu, dna Mihaela Balaş, şef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public, dl. Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dna Ioana Albu, şef serviciu, Serviciul Juridic, Contestaţii, dna Ralu Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dl. Alexandru Popa – referent, Biroul Relaţii Mass-Media, dl. Krisztian Varjasi – referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeş – referent, Cabinet Primar, dl. Florin Maruşca – consilier, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relaţii Mass-Media, dl. Denis Bot – consilier, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dna Oana Blaghi – inspector de specialitate, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, şef serviciu, Serviciul Administraţie Publică locală, dna Florina Ispas – consilier, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Doris Micu - consilier, dna Carmen Popa - consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- presa: Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Irházi János – „Aradinap.ro”, Livia Pădureţ – „Newsar.ro”, Dan Coita – „Arad Reporter”, Adriana Barbu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, Ovidiu Balint – jurnalist „Ovidiu Balint.ro”, jurnalist (site propriu);
- alţii: dl. Schwartz Gheorghe, cetăţean de onoare (reprezentant societatea civilă).
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 12.03.2021 a Convocatorului nr. 20.066/12.03.2021, semnat de către toţi membrii grupului de consilieri USR PLUS şi PSD din cadrul Consiliului Local Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, avizele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 12.03.2021 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 12.03.2021 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 16.03.2021 – iniţiativa primarului. 112 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre referitor la exercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea imobilului situat în Arad str. Gheorghe Lazăr nr.3 – inițiativa consilierilor locali dna Săbău Daniela, dl Chifa Ioan, dl Costea Cătălin, dl Curcanu Dorian, dl Mayer Siegfried, dl Stana Florin, dl Vlad Codrin, dna Csilla Aur, dl Cheșa Ilie și dl Buruc Cosmin. 113 RESPINS
12 voturi pentru,
3 abţineri
(dl. Faur,
dl. Bognar,
dl. Szabo)
SECRETAR GENERAL ȘEF SERVICIU
Lilioara STEPANESCU Monica CZIBRIK