MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 12-10-2007
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 12.10.2007
Nr.67188/15.10.2007
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 12 octombrie 2007, au fost prezenţi 16 consilieri. Au absentat următorii consilieri: dl.Cristian Moisescu, dna Rodica Borza, dna Loredana Cismaş, dl.Dorel Popa, dl.Gheorghe Huţiu, dl.Gheorghe Curta, dl.Ionel Costin. Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Cziszter Kalman.
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad:dl.Gheorghe Falcă, primar, dl.Bognar Levente, viceprimar, dl.Cristian Tomoş (delegat pentru secretar), dna Claudia Grozavu-şef Serviciu Buget, dl.Valer Mărginean, inspector specialitate la Biroul Activităţi Culturale, dl.Filip Dan, şef Birou Asistenţă Juridică, dna Lilioara Stepanescu, şef Serviciu Administraţie Publică Locală, dl.Adrian Vărşendan, referent, dna.Marinela Bejan, referent, dna Carmen Popa, consilier, dna Corina Drăghici, inspector de specialitate -Cabinet Primar.
-presa:„Adevărul”-Adriana Barbu şi Ştefan Matyaş (fotoreporter) „Observator”-Anca Păscuţiu, Diana Mariş, Info-TV şi cameraman;
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 9.10.2007, a Dispoziţiei nr.11.761/9.10.2007 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentaţilor mass-media acreditaţi, în data de 9.10.2007 a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi.
La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, au primit avizele comisiilor de specialitate, amendamentele formulate.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 9.10.2007, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi. Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost înmânate, de asemenea, în data de 9.10.2007, în format electronic (CD) şi transmise prin poşta electronică.
Domnul consilier Cziszter Kalman, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă.
În continuare, am consemnat următoarele:
Domnul primar, Gheorghe Falcă, a supus la vot următoarea
Ordine de zi
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2007 – iniţiativa primarului.
2. Diverse.
Ordinea de zi a fost aprobată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi-16 consilieri prezenţi.
1
Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2000. – iniţiativa primarului.
S-a adoptat Hotărârea nr.284 a Consiliului Local al Municipiului Arad, în varianta prezentată de executiv, cu unnaimitate de voturi. – 16 consilieri prezenţi.
Diverse
2
S-au prezentat notificările viceprimarilor Bognar Levente şi Dekany Tiberiu pentur plecarea în concediu.