MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 12-02-2007
Minuta seditnei ordinare a Consiliului Local din 12 02 2007
Recomandăm vizualizare PDF!
La şedinţa ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 12 februarie 2007, au fost prezenţi toţi consilierii.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Valentin Paul Neamţ.
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad: dl.Gheorghe Falcă, primar, dl.Dekany Tiberiu, viceprimar, dl.Bognar Levente, viceprimar, dna Doina Paul–secretar, dl.Petrescu Dumitru, pentru arhitect-şef, dl.Răzvan Popa–director executiv–Direcţia Tehnică, dl.Petru Tamaş–director executiv-Direcţia Economică, dra Nagy Etelca, director executiv-Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară, dna Claudia Macra, director executiv-Direcţia Comunicare, dra Mărioara Horja, consilier juridic-Direcţia Comunicare, Daniela Mihuţa, consilier juridic-Direcţia Comunicare, dra Sobaru Adriana, consilier Compartiment Resurse Umane, dna Giurgiu Lucia, şef Serviciu Reparaţii şi Întreţinere Imobile, dl.Pavel Neamţiu–director executiv Direcţia Venituri, dl. Dolca Dan, director executiv adjunct-Direcţia Venituri, dl.Marian Teodor–şef Serviciu Investiţii, dna Florica Popa-şef Serviciu Administrare Patrimoniu, dna Claudia Grozavu–şef Serviciu Buget, dl.Szuchanszki Ştefan, şef Serviciu Parcări, dl. Valer Mărginean-consilier Serviciul Coordonare, Control, dna Daniela Andreica – şef Birou Activităţi Culturale, dl.Corneliu Neamţiu–şef Birou Societăţi Comerciale, dl.Gherman Remus, consilier Biroul Societăţi Comerciale, dna Lilioara Stepanescu-şef Serviciu Administraţie Publică Locală, dra Mirela Boroica-consilier juridic, Florina Crişan, consilier, dna Marinela Bejan–referent, dl.Adrian Vărşendan şi dna Marinela Bejan, referenţi în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- cetăţeni interesaţi cf. Legii 52/2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică:
a).- pentru proiectul de hotărâre privind adoptarea bugetului de venituri şi cheltuieli al municipiului Arad: reprezentanţi punctul 4 al ordinii de zi-dl. Roman Sorin Victor, Asociaţia Millenium Center-obiect de activitate de promovare a intereselor şi activităţilor tinerilor;
b).-pentru proiectul de hotărâre înscris la punctul 14 al ordinii de zi: Proiect de hotărâre privind aprobarea criteriilor specifice de evaluare pentru atribuirea de finanţări nerambursabile proiectelor culturale, sportive, de învăţământ, tineret şi recreative-dl.Fighir Mihai, reprezentant al Asociaţiei Distroficilor Muscular, dl.Dronca Gabriel, dl.Vrabie Gelu, dl.Bracon Constantin, dna Pălie Mădălina, reprezentanţi ai Clubului Sportiv „Temerarii”-înfiinţat pentru persoanele cu handicap locomotor, dl.Baciş Ioan, reprezentant al Cercului Militar, pentru formaţia artistică „Lică Sămădăul”;
c).-dl. Jurcoi Gheorghe, beneficiar şi dl.Darida Ioan, arhitect proiectant pentru proiectul de hotărâre înscris la punctul 11 al ordinii de zi.
- presa:„Adevărul Arad”-Adriana Barbu, „Observator”–Anca Păscuţiu si Andrei Ando şi fotoreporter Nelu Scripciuc, „Arad Expres”-Simona Mazăre, Irhazi Janos -„Jelen”, „Informaţia Aradului”–Nadia Bodran, „Info TV” -Diana Mariş şi cameraman, Rompres –Ioan Weisl;
-reprezentanţi ai agenţilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl.Radu Torsin– director general SC Compania de Transport Public SA Arad, dna Monica Sabău–director general SC TOP SA.
-reprezentanţi ai instituţiilor publice de sub autoritatea Consiliului Local: dl.Oniga Laurian, director, dna Enescu Maria, contabil şef, dl.Costea Ioan, consilier juridic;
-alţi participanţi:dl. Duka Iosif Attila–consilier judeţean, dl. Aslău Leontin, administrator SC Corleone SRL Arad;
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 2.02.2007, a Dispoziţiei nr 4091 din 02.02.2007 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicare tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, în ziua de vineri, 2.02.2007.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 2.02..2007, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi. CD-urile cu documentele înscrise pe ordinea de zi au fost înmânate, de asemenea, în data de 2.02..2007.
După intonarea imnului de stat, domnul consilier Valentin Paul Neamţ, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă.
Domnul primar a prezentat şi a supus la vot următoarea
Ordine de zi
1. Informare privind activitatea agenţilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad desfăşurată în luna ianuarie 2007 şi principalele lucrări programate pentru luna februarie 2007.
2. Proiect de hotărâre privind repartizarea fondului de rulment al Municipiului Arad pentru anul 2007-iniţiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării cofinanţării pentru proiectul „Italia–România: Resurse în reţea, acţiuni de formare pentru guvernanţa dezvoltării locale” -iniţiativa primarului
4. Proiect de hotărâre privind adoptarea Bugetului General de Venituri şi Cheltuieli al Municipiului Arad pentru anul 2007-iniţiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre privind adoptarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli pentru anul 2007 al Serviciului Public de Interes Local „Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară” de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad - iniţiativa primarului.
6. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.1/2007 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2007-iniţiativa primarului.
7. Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad-iniţiativa primarului.
8. Proiect de hotărâre privind închirierea terenurilor agricole situate în intravilanul municipiului Arad şi stabilirea cuantumului chiriei-iniţiativa primarului.
9. Proiect de hotărâre privind prelungirea contractelor de închiriere pentru spaţii cu altă destinaţie decât aceea de locuinţă - iniţiativa primarului.
10. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu „Amenajare teren - dotări sportive, parcaje auto-Calea Bodrogului FN”, beneficiar Cohuţ Maria, proiect nr.46/2006, elaborat de SC STACONS SRL - iniţiativa primarului.
11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu „Construire a 3 clădiri şi anexe – sediu firmă, hală pentru reparat şi comercializat maşini agricole, depozite şi spaţii de expunere” pe DN 7, beneficiar Jurcoi Gheorghe, proiectul nr.11/2006, elaborat de B.I.A.Darida Ioan -iniţiativa primarului.
12. Proiect de hotărăre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal „Case de locuit, str.Câmpurilor FN,” beneficiar Dolha Cristian, proiectul 26/2006, proiectant SC PRO URBAN SRL-iniţiativa primarului.
13. Proiect de hotărâre privind completarea şi modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 249/27.09.2006 privind aprobarea „Regulamentului de organizare şi funcţionare a sistemului de parcare cu plată în municipiul Arad”- iniţiativa primarului.
14. Proiect de hotărâre privind aprobarea criteriilor specifice de evaluare pentru atribuirea de finanţări nerambursabile proiectelor culturale, sportive, de învăţământ, tineret şi recreative - iniţiativa primarului.
15. Proiect de hotărâre privind completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.335/2006, privind arondarea unor unităţi de învăţământ preşcolar din municipiul Arad, pe centre financiare, începând cu anul şcolar 2006/2007-iniţiativa primarului.
16. Proiect de hotărâre privind constituirea numărului minim de acţionari la SC Gospodărirea Comunală Arad SA - iniţiativa primarului.
17. Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 25/2005, privind mandatarea reprezentanţilor în A.G.A. pentru modificarea actelor constitutive ale societăţilor comerciale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad-iniţiativa primarului.
18. Proiect de hotărâre privind modificarea Hotărârii nr. 239/2006, pentru reglementarea înregistrării vehiculelor care circulă ocazional pe drumurile publice şi pentru care nu există obligativitatea înmatriculării-iniţiativa primarului.
19. Proiect de hotărâre privind încheierea unui act adiţional la contractul pentru concesiunea serviciului iluminat public nr. 35/ 9.06.2004-iniţiativa primarului.
20. Proiect de hotărâre privind darea în administrare către Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad a imobilului în care acesta îşi desfăşoară activitatea-iniţiativa primarului.
21. Informare privind deplasarea aleşilor locali în misiuni oficiale.
22. Diverse.
Ordinea de zi a fost aprobată cu unanimitate de voturi.
Nu s-au formulat obiecţii sau întrebări.
Hotărârea a fost adoptată cu următoarele voturi:
18 voturi pentru 3 abţineri (dl.Popa Dorel, dna Braica Alexandra, dl.Curta Gheorghe)
şi 2 voturi împotrivă (dna Borza Rodica, dl.Edeleni Coloman).
Hotărârea a fost adoptată în unanimitate de voturi.
Au fost formulate următoarele amendamente:
Amendamentul comisiei de buget-finanţe:
“Suplimentarea cu 100.000 lei a sumei prevăzută la cap.67.02, pentru finanţarea unor proiecte culturale, de tineret şi învăţământ, în baza Legii 350/2005, în total, suma de 600 mii lei (astfel cum este prezentată în referatul Serviciului Activităţi Culturale, lit.D”, pag.60 în documentaţie buget). Suma de 100.000 lei care se suplimentează va fi inclusă la subcapitolul “Alte servicii în domeniile culturii, recreerii şi religiei”, rândurile 69, 70 şi 71”, pagina 188, documentaţie buget.
Amendament aprobat cu 18 voturi pentru,
4 abţineri( dl.Curta Gh, dna Braica A, dl.Edeleni C, dl.Popa D)
1 vot împotrivă (dna Borza R).
dl.Ovidiu Marian:1)Se aprobă repartizarea pe unităti de cult a sumei de 1.000 mii lei, alocată pentru sustinerea cultelor, după cum urmează :
1. Catedrala Ortodoxă Română : 300 mii lei ;
2. Biserica Ortodoxă Micalaca – Orizont : 200 mii lei ;
3. Parohia Ortodoxă Română Sf. Nicolae Faleza Sud : 35 mii lei ;
4. Parohia Ortodoxă Română Bujac : 20 mii lei ;
5. Mănăstirea Sf. Simeon Stâlpnicul Gai : 10 mii lei ;
6. Parohia Ortodoxă Română Gai : 10 mii lei ;
7. Parohia Ortodoxă Română Sânicolaul Mic : 10 mii lei ;
8. Parohia Ortodoxă Română Micalaca Nouă – Zona 300 : 10 mii lei ;
9. Biserica Ortodoxă Română cu Hramul « Înăltarea Domnului » - Sega II : 10 mii lei ;
10. Parohia Ortodoxă Sârbă Arad – Centru : 10 mii lei ;
11. Parohia Ortodoxă Română Sega I si Cadas : 20 mii lei ;
12. Biserica Romano-Catolică Gai : 30 mii lei ;
13. Biserica Romano-Catolică Grădiste : 30 mii lei ;
14. Parohia Romano-Catolică Centru : 30 mii lei ;
15. Biserica Romano-Catolică Sega : 20 mii lei ;
16. Biserica Romano-Catolică Micalaca : 20 mii lei ;
17. Biserica Romano-Catolică Aradul-Nou : 20 mii lei ;
18. Biserica Romano-Catolică Silvas-Cadas : 20 mii lei ;
19. Biserica Reformată Arad-Gai : 20 mii lei ;
20. Biserica Reformată Arad-Centru : 25 mii lei ;
21. Biserica Reformată Arad-Grădiste : 20 mii lei ;
22. Biserica Penticostală Gloria : 25 mii lei ;
23. Biserica Penticostală « Măslinul » : 10 mii lei ;
24. Biserica Penticostală « Betania » : 20 mii lei ;
25. Biserica Crestină Baptistă « Betel » : 15 mii lei ;
26. Biserica Baptistă « Osana » : 15 mii lei ;
27. Biserica Crestină Baptistă « Credinta » : 10 mii lei ;
28. Biserica Crestină Baptistă Arad-Sega : 15 mii lei ;
29. Biserica Crestină Adventistă de Ziua a Saptea « Conferinta Banat » : 20 mii lei.
Amendament aprobat în unanimitate.
2) Se transferă suma de 1.050 mii lei aprobată pentru reparatii la Spitalul Clinic Municipal de pe ordonatorul de credite Primăria Municipiului Arad pe ordonatorul de credite Spitalul Clinic Municipal Arad, pentru realizarea de reparatii curente (850 mii lei) si pentru obiectivul de investitii « Expertiză si proiectare Blocuri operatorii Chirurgie, Urologie » (200 mii lei).
Dl. Voicu a ieşit din sală.
Amendament aprobat cu 17 voturi pentru,
5 abţineri (dna Borza R, dl.Popa D, dna Braica A, dl.Curta Gh, dl.Edeleni C).
dl.Voicu E- ieşit din sală.
3) Se aprobă includerea în structura bugetului local a următoarelor categorii de subventii de la bugetul de stat :
a. Sprijin financiar pentru constituirea familiei cu suma de 385 mii lei (Legea 396/2006);
b. Subventii pentru acordarea ajutorului pt. încălzirea locuintei cu lemne, cărbuni, combustibili petrolieri cu suma de 350 mii lei (OUG 107/2006) ;
c. Sprijin financiar privind acordarea de trusouri pt. nou-născuti cu suma de 300 mii lei (Legea 482/2006), se majorează cu sumele invocate anterior prevederile bugetare de la capitolul 68.02 Asistentă socială, ordonator de credite Directia de Dezvoltare si Asistentă Comunitară, articol « Ajutoare sociale », alineat « Ajutoare sociale în numerar ».
Influentele rezultate din operarea acestui amendament se vor regăsi şi în bugetul Directiei de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară.
Amendament aprobat cu 17 voturi pentru,
5 abţineri (dna Borza R, dl.Popa D, dna Braica A, dl.Curta Gh, dl.Edeleni C).
dl.Voicu E- ieşit din sală.
4) Se majorează cu suma de 9.300 mii lei subventiile din bugetul de stat reprezentând « Subventii pentru compensarea cresterilor neprevizionate ale preturilor la combustibili » si în mod corespunzător prevederile bugetare de la capitolul de cheltuieli 81.02 « Combustibili si energie » - « Subventii pentru compensarea cresterilor neprevizionate ale preturilor la combustibili ».
Amendament aprobat cu 17 voturi pentru,
5 abţineri (dna Borza R, dl.Popa D, dna Braica A, dl.Curta Gh, dl.Edeleni C).
dl.Voicu E- ieşit din sală.
5) Se majorează cu suma de 35 mii lei prevederile bugetare aprobate la capitolul 54.02 Alte servicii publice generale, în vederea realizării următoarelor actiuni :
-« Strategia de Dezvoltare a municipiului Arad în perioada 2007-2013, 2014-2020 » : contravaloare studii, prognoze, situatii statistice, evaluări : 25 mii lei ;
-Actiuni privind popularizarea regulilor de circulatie în rândul persoanelor care folosesc drumurile publice, prin editarea unor pliante si brosuri ce vor fi distribuite cetătenilor, unitătilor de învătământ, ONG-urilor, firmelor, s.a : 10 mii lei, cf. prevederilor OUG 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicată.
Amendament aprobat cu 17 voturi pentru,
5 abţineri (dna Borza R, dl.Popa D, dna Braica A, dl.Curta Gh, dl.Edeleni C).
dl.Voicu E- ieşit din sală.
6) Se majorează cu 60 mii lei prevederile bugetare de la capitolul 67.02, subcapitol « Sustinerea cultelor », sumă ce va fi repartizată după cum urmează :
- Parohia Română Unită (Greco-Catolică Arad Centru) : 20 mii lei ;
- Biserica Evanghelică Lutherană : 20 mii lei ;
- Biserica Mozaică Arad : 20 mii lei.
Se diminuează cu suma de 95 mii lei rezerva bugetară.
Amendament aprobat în unanimitate.
7) Cu sumele invocate la pct.3 si 4 se majorează veniturile si cheltuielile bugetului local (art.1 din proiectul de hotărâre) si ale Bugetului General al Municipiului Arad (art.9 din proiectul de hotărâre).
Amendament aprobat cu 17 voturi pentru,
5 abţineri (dna Borza R, dl.Popa D, dna Braica A, dl.Curta Gh, dl.Edeleni C).
dl.Voicu E- ieşit din sală.
După votarea acestui amendament, a intrat în sală dl.Voicu E.
Amendamentul comisiei de cultură :
a).-din suma de 1100 mii lei(plus 1 miliard aprobat conform amendamentului comisiei 1) propusă pentru proiecte sportive, de tineret, învăţământ şi recreative, în baza Legii 350/2005, 200 mii lei se alocă pentru acţiuni de tineret”- amendament formulat ca urmare a recomandărilor societăţii civile;
b).-se diminuează cu 190 mii lei suma aprobată pentru prestări servicii gardieni la cap.54.02.”Alte servicii publice generale” şi se majorează cu aceeaşi sumă cheltuielile cu prestări servicii gardieni la Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară”.
Amendamentul s-a aprobat cu 19 pentru
4 abţineri (dl.Popa D, dl.Edeleni C, dna Borza R, dl.Curta Gh).
(23 consilieri prezenţi).
Proiectul de hotărâre în ansamblu s-a aprobat cu 18 voturi pentru
2 voturi împotrivă(dl.Edeleni C, dna Borza R)
şi 3 abţineri (dl.Popa D, dna Braica A, dl.Curta Gh).
Amendamentul comisiei de cultură “Se majorează cu 190 mii lei cheltuielile cu prestări servicii gardieni la Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară” a fost aprobat cu 18 voturi pentru, 2 voturi împotrivă(dl.Edeleni C, dna Borza R) şi 3 abţineri (dl.Popa D, dna Braica A, dl.Curta Gh).
Proiectul de hotărâre în ansamblu s-a aprobat cu 18 voturi pentru,
2 voturi împotrivă(dl.Edeleni C, dna Borza R) şi 3 abţineri (dl.Popa D, dna Braica A, dl.Curta Gh).
Amendamentul comisiei de buget-finanţe: completarea anexei 18 a Hotărârii nr.1/2007, privind zonarea municipiului Arad, cu:
1.-“Zona Industrială Sud” (zonă limitrofă drumului DJ 682 spre Zădăreni)–zona impozitare B
2.-“trupuri izolate în intravilan”, zonă de impozitare D.
a fost aprobat cu 18 voturi pentru, 2 voturi împotrivă (dna Borza, dl.Edeleni), 3 abţineri (dl.Curta, dna Braica, dl.Popa D)
Amendamentul comisiei de administrare a domeniului public şi privat, susţinut de dl.Schill G a fost aprobat în unanimitate.
“eliberarea în regim de urgenţă a cărţii de identitate-în maximum 3 zile (anexa 17)”
Proiectul de hotărâre în ansamblu s-a aprobat cu 18 voturi pentru,
2 voturi împotrivă(dl.Edeleni C, dna Borza R), 3 abţineri (dlPopa D, dna Braica A, dlCurta G).
Proiectul de hotărâre s-a aprobat în unanimitate.
Proiectul de hotărâre s-a aprobat cu 19 pentru,
1 vot împotrivă (dl Curta Gh) şi 3 abţineri (dna Borza, dl.Popa, dl.Edeleni)
Proiectul de hotărâre s-a aprobat cu 21 pentru, 2 abţineri (dna Borza, dl.Popa)
Proiectul de hotărâre s-a aprobat în unanimitate.
Amendamentul comisiei de urbanism, de corectare a adresei, în loc de DN 7-Calea Aurel Vlaicu” a fost aprobat în unanimitate.
Proiectul de hotărâre s-a aprobat în unanimitate
Dl.consilier Dolha Ioan a anunţat abţinerea de la vot, fiind în conflict de interese.
Proiectul de hotărâre s-a aprobat cu 22 voturi pentru şi o abţinere (dl.Dolha Ioan)
Amendamentele comisiilor prezentate de dl.Moşneag Ovidiu:
1.-Modificarea la 5% a cotei prevăzute la alineatul 2 al articolului 1 al proiectului de hotărâre, privind reducerea graduală a preţului abonamentului (dl. Moşneag şi dl. Neamţiu).
2.-La capitolul IV- „Facilităţi. Gratuităţi” art. 10, lit.(e) – pentru Serviciul Român de Informaţii se acceptă doar un număr de 5 maşini, fără nominalizarea maşinilor(propunerea domnul Moşneag).
3.-La capitolul VI – „Dispoziţii Finale”după art. 20 art., se introduce art.art.20 rândul 1, cu următorul conţinut: „Activitatea de parcare în zonele reglementate poate fi suspendată parţial sau total în cazul unor lucrării edilitare, de investiţii sau amenajări urbanistice cu sesizare în termen prealabil de 72 de ore”(amendament propus de domnul Moşneag şi însuşit de comisie).
4.-La punctul 8 al articolului 1 din proiectul de hotărâre, anexa 1-Zona B de taxare….punctul 25 se modifică astfel: „între Splaiul General Praporgescu şi str.D. Bolintineanu
5.-completare a cap.IV. Facilităţi. Gratuităţi:
art.10 lit.”e”, cu:
25.-Serviciul Paşapoarte
26.-Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Judeţului Arad
27.-Inspectoratul Judeţean în Construcţii Arad
28.-Apele Române. Sistemul de Gospodărire a Apelor Arad.
6.-Introducerea lit “g” la art.10, alin. (1) cu următorul conţinut”
“cultelor recunoscute de lege.”
7.-Gratuităţile pentru medicii de familie să se acorde numai pe baza contractului de asistenţă medicală la domiciliu încheiat cu Casa de Asigurări de Sănătate.
8.- Să se introducă în lista parcărilor cu plată şi Parcul Reconcilierii.
9.-Completarea Anexei 1, zona B: „Parcarea amenajată în afara carosabilului din zona patinoarului de pe str. Cetăţii”.
10.-Completarea Anexei 1, zona A: „Parcarea din faţa Gării”.
Amendamentele au fost supuse la vot şi au fost aprobate cu:
18 voturi pentru şi 5 abţineri (dl. Popa D, dna Borza R, dl.Edeleni C, dn Braica A, dl Curta G).
Proiectul de hotărâre a fost aprobat cu
17 voturi pentru şi 6 abţineri(dl. Popa D, dna Borza R, dl.Edeleni C, dna Braica A,
dl Curta G şi dl.V.P.Neamţ)
Amendamentul comisiei 4, prezentat de dl. consilier Costin I, a fost aprobat cu 19 voturi pentru, 1 vot împotrivă(dl.Edeleni) şi 3 abţineri (dl.Popa, dl.Voicu E, dna Borza R):
1.modificarea criteriului 1.3.astfel:”Cât de relevant este proiectul propus pentru cetăţenii municipiului Arad?”
2.-completarea criteriului 2.3. astfel:”Solicitantul are şi alte surse de finanţare stabile, dovedite?
Finanţare proprie:
-75%-25 puncte
-50%-20 puncte
-25%-10 puncte
- 10%- 2 puncte”
Amendamentul domnului Moşneag Ovidiu a fost aprobat cu 21 voturi pentru şi 2 abţineri (dl.Popa, dl.Costin Ionel):acordare a câte 4 puncte pentru:
Campionat naţional – seniori, locurile I – III
Campionat naţional – juniori, locurile I – III, în loc de 5, respectiv, 3,după cum urmează:
GRILA DE EVALUARE
CRITERIUL Punctaj maxim
1. COMPETIŢIA INTERNĂ 13
Campionat naţional – seniori, locurile I – III 4
Campionat naţional – juniori, locurile I – III 4
Proiectul a fost aprobat în unanimitate.
Proiectul a fost aprobat în unanimitate.
Proiectul a fost aprobat cu 17 voturi pentru, 2 voturi împotrivă(dl.Edeleni, dna Borza R) şi 4 abţineri (dl.Voicu, dna Braica A, dl.Curta Gh, dl. Popa D).
A ieşit din sală dl.Moşneag O. Proiectul a fost aprobat cu 16 voturi pentru şi 6 abţineri (dl.Voicu, dl.Edeleni, dna Borza R, dna Braica A, dl.Curta Gh, dl. Popa D).
Ieşit din sală dl.Moşneag O. Proiectul a fost aprobat în unanimitate (22)
Ieşit din sală dl.Moşneag O.
Proiectul a fost aprobat cu 19 voturi pentru, 3 abţineri (dna Borza R, dl. Edeleni C, dl.Curta Gh)(22)
A intrat în sală dl.Moşneag Ovidiu.
Proiectul a fost adoptat în unanimitate.
Nu s-au formulat obiecţii, întrebări.
Dna Borza R, dl.Popa D, dna Braica A şi dl.Edeleni C au adresat interpelări la adresa executivului, a căror prezentare este detaliată în stenograma şedinţei.
Cu aceasta, şedinţa a luat sfârşit.
S E C R E T A R
Doina Paul ŞEF SERVICIU
Lilioara Stepanescu