MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 09-01-2018
sedintei extraordinare din data de 09.01.208
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data 09 ianuarie 2018 au fost prezenți 17 consilieri din 23 consilieri în funcție. Au absentat: dl. Gheorghe Săplăcan, dna Anca Patricia Stoenescu, dl. Ilie Cheșa, dl. Beniamin Vărcuș, dl. Cosmin Buruc. Doamna consilier Andreea Rabotka și-a înaintat demisia cu data de 08.12.2017, conform adresei înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr. 82255/08.12.2017.
Şedinţa a început la ora 9,30 şi s-a încheiat la ora 9,55. Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Ionel BULBUC.
Au participat: din partea executivului: dl. viceprimar Laurenţiu-Călin Bibarţ (delegat primar conform Dispoziţiei nr. 5082/2017 a Primarului Municipiului Arad), dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar al municipiului Arad, dna Claudia Macra, administrator public al municipiului Arad, dl. Radu Drăgan, arhitect şef al municipiului, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcţiei Comunicare, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Pavel Neamţiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Florica Balaș, șef serviciu, Serviciul Contabilitatea Bugetului General, Datorie Publică, dl. Szuchanszki Ștefan, director executiv adjunct - Direcția Patrimoniu, dna Ioana Albu, șef birou, Biroul Juridic, Contestaţii, dl. Adrian Barbeş, referent, Cabinet Primar, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Solya Emilia, consilier Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dl. Ciprian Hord, consilier, Serviciul Relaţii Externe, Protocol, dna Ralu Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dl Corneliu Neamţiu, şef Serviciu Societăţi Comerciale, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, Serviciul Administrație Publică Locală, dra Laura Goron, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dra Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
-reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor publice de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public „Direcţia de Asistenţă Socială Arad”, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Robert Maloș, director general al SC CET SA Arad, dl. Stelian Nistor, director general al SC Târguri, Oboare Piețe SA Arad;
-presa: Diana Duţu - „Aradon”, Anette Pătean – „News-Ar”, Raluca Medeleanu – „Special Arad”, Ferenți Arnold – „Nyugati Jelen”, Dan Coita – „Aradreporter” ş.a;
-cetăţeni interesaţi conform Legii nr. 52/2003, privind transparenţa decizională, republicată: dl. Mircea Ţîșcă, reprezentant în Consiliul de Administrație al SC CET SA Arad, dna Tania Rotar, dna Abu-Garah Florentina.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 05.01.2018 a Dispoziţiei nr. 57/05.01.2018 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 05.01.2018 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 5.01.2018 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
La votarea ordinii de zi au fost prezenți 17 consilieri din 23 de consilieri în funcție. Doamna consilier Andreea Rabotka și-a înaintat demisia cu data de 8.12.2007, conform adresei înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr. 82255/8.12.2017.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 09 ianuarie 2018 – iniţiativa primarului. 1 Unanimitate.
1 Proiect de hotărâre nr. 4/2018 privind acoperirea definitivă a deficitului secţiunii de dezvoltare a bugetului local aferent anului 2017 din excedentul bugetului local - iniţiativa primarului 2 Unanimitate.
2 Proiect de hotărâre nr. 6/2018 referitor la neexercitarea dreptului de preemţiune cu privire la achiziționarea apartamentului nr. 14, situat în Arad, str. Lucian Blaga nr. 7 - iniţiativa primarului. 3 Unanimitate.
3 Proiect de hotărâre nr.7/2018 referitor la neexercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea apartamentului nr. 4, situat în Arad, str. Gheorghe Popa de Teiuș nr. 9 - iniţiativa primarului. 4 Unanimitate.
4 Proiect de hotărâre nr. 3/2018 privind modificarea și completarea Anexei nr. 1 la Hotărârea nr. 162/2014 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind aprobarea închirierii, prin licitaţie publică, a spaţiilor temporar disponibile aparţinând unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat din municipiul Arad - iniţiativa primarului 5 Unanimitate.
5 Proiect de hotărâre nr. 415/2017 privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic de Detaliu (P.U.D.) pentru obiectivul de investiție: Construire corp administrativ și servicii, platformă carosabilă, municipiul Arad, strada Zona Industrială Sud, nr. 7, Beneficiar: S.C. Nuova F&V Transport S.R.L. - iniţiativa primarului 6 Unanimitate.
6 Proiect de hotărâre nr. 416/2017 privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (P.U.Z.) şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU) pentru obiectivul: Reparcelare parțială P.U.Z. aprobat prin Hotărârea nr. 119/2013 a Consiliului Local al Municipiului Arad, municipiul Arad, zona Sere, cartier Grădiște, beneficiar: S.C. Romana Residence Development S.A. - iniţiativa primarului 7 Unanimitate.
7 Proiect de hotărâre nr. 1/2018 pentru rectificarea unei erori materiale din Hotărârea nr. 509/2017 privind aprobarea modificării tarifelor la transportul de călători efectuat cu autobuzele și tramvaiele în municipiul Arad- iniţiativa primarului. 8 Unanimitate.
8 Proiect de hotărâre nr. 2/2018 cu privire la aprobarea Studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiţie „Amenajare grup sanitar și reabilitare fântână în Parcul Sfânta Maria din Municipiul Arad” - iniţiativa primarului. 9 Unanimitate.
9 Proiect de hotărâre nr. 8/2018 aprobarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenții pentru obiectivul de investiţie „Accesibilizare clădiri ale secțiilor clinice Reumatologie si Interne (Pavilionul A), ORL- Oftalmologie - Piața Mihai Viteazul, nr.7/8 si nr.10” - iniţiativa primarului. 10 16 pentru
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Furău)
10 Proiect de hotărâre nr. 9/2018 cu privire la aprobarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenții pentru obiectivul de investiție „Reabilitare Bloc operator situat la et.1 al clădirii secției de Urologie - Arad, Piața Mihai Viteazul nr.7-8” - iniţiativa primarului. 11 16 pentru
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Furău)
11 Proiect de hotărâre nr. 10/2018 cu privire la aprobarea Documentației de avizare a lucrărilor de intervenții pentru obiectivul de investiţie „Reparație capitală a acoperișului Pavilionului A la secția Interne din Piața Mihai Viteazul nr. 5-8”.- iniţiativa primarului. 12 16 pentru
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Furău)
12 Proiect de hotărâre nr. 11/2018 privind aprobarea pierderilor induse de prestarea serviciului public de producție, transport, distribuție și furnizare a energiei termice pentru populație în sistem centralizat, înregistrate de operatorul SC C.E.T. Hidrocarburi SA Arad, în perioada iulie 2016 - decembrie 2016 - iniţiativa primarului. 13 16 pentru
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Ciupe)
13 Proiect de hotărâre nr. 12/2018 pentru acoperirea pierderilor induse de prestarea serviciului public de producție, transport, distribuție şi furnizare a energiei termice pentru populație în sistem centralizat şi neacceptate în preţ/tarif, înregistrate de SC C.E.T. Hidrocarburi SA Arad - iniţiativa primarului. 14 16 pentru
1 consilier nu a participat la vot
(dl. Ciupe)
14 Proiect de hotărâre nr. 5/2018 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8), art. 47 alin. (17) și art. 54 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare – iniţiativa primarului. 15 Unanimitate.
15 Proiect de hotărâre nr. 13/2018 pentru modificarea statului de funcţii al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad – iniţiativa primarului. 16 Unanimitate.
16 Aprobarea proceselor-verbale ale şedinţelor anterioare ale Consiliului Local al Municipiului Arad. 17 Unanimitate.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Ionel BULBUC Contrasemnează pentru legalitate
SECRETARUL MUNICIPIULUI ARAD
Lilioara STEPANESCU