MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 08-07-2003
M I N U T A
şedinţei extraordinare
a Consiliului Local Arad
din data de 8 iulie 2003
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 8 iulie 2003, au fost prezenţi 23 de consilieri. Au absentat domnii consilieri Vancu Eugen şi Kiraly Andrei, fiind în concediu de odihnă. Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Amalia Aslău.
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad: dl. primar Dorel Popa, dl.viceprimar Bognar Levente, dl.viceprimar Emanoil Voicu, dna Claudia Macra - pentru secretarul municipiului Arad, d-na Eliza Barbură, consilier Compartimentul Resurse Umane, dl. Marian Gheorghe - şef Birou Primar, d-na Carmen Cohan - consilier - Birou Primar, dl. Drăgan Radu - şef Serviciu Urbanism şi Construcţii, dra Simina Florentina - consilier juridic, dra Czibrik Monica - consilier juridic în cadrul Serviciului Logistica Actelor Administrative.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin afişarea pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 4.07.2003, a Dispoziţiei nr. 668/4.07.2003 a Primarului Municipiului Arad, precum şi prin mass-media-Ziarul "Observator" din 4 iulie 2003.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 4.07.2003, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi, precum şi câte un set de copii a materialelor înscrise pe ordinea de zi.
Preşedintele şedinţei, doamna consilier Amalia Aslău, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă. Domnul primar a supus la vot următoarea.
Ordine de zi
1.Proiect de hotărâre privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului propriu al Consiliului Local al Municipiului Arad.
Domnul consilier Darida a solicitat introducerea pe ordinea de zi a următorului proiect:
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Zonă " Micălaca Est - refacere".
Ordinea de zi cuprinzând cele două puncte a fost aprobată în unanimitate de voturi. (23 consilieri prezenţi în sală).
Au fost dezbătute următoarele proiecte de hotărâri:
1
Proiect de hotărâre privind modificarea organigramei şi a statului de funcţii
ale aparatului propriu al Consiliului Local al Municipiului Arad.
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu unanimitate de voturi.
2
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Zonă
" Micălaca Est - refacere".
Hotărârea a fost adoptată, în varianta prezentată de executiv, cu 22 voturi "pentru" şi o "abţinere"(dl. Darida-abţinere).
ÎNTOCMIT
Carmen Popa
R O M Â N I A
JUDETUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare
a Consiliului Local al Municipiului Arad
din data de 14 iulie 2003
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 14 iulie 2003, au fost prezenţi 23 de consilieri. Au absentat: domnii consilieri Vancu Eugen şi Kiraly Andrei, fiind în concediu de odihnă.
Preşedinte de şedinţă a fost doamna consilier Amalia Aslău. Consiliul Local s-a întrunit la convocarea a 10 din cei 25 consilieri locali în funcţie.
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad:, dl.viceprimar Bognar Levente dl.viceprimar Emanoil Voicu (delegat primar), dna Doina Paul - secretarul municipiului Arad, dna Claudia Macra- director al Direcţiei Administraţie Publică Locală, dl. Marian Gheorghe - şef Birou Primar, dna Carmen Cohan -consilier - Birou Primar, dna Viorica Graur - şef Serviciu Disciplină în Construcţii, funcţionari din cadrul Serviciului Logistica Actelor Administrative: dra Simina Florentina - consilier juridic, dra Czibrik Monica - consilier juridic şi Popa Carmen - inspector.
-din partea Serviciului Public "Administraţia Patrimoniului Local : dl. Teodor Marian -director general.
-public, reprezentanţi ai PNL, reprezentanţi ai presei locale;
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin afişarea pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 10.07.2003, a Convocatorului înregistrat cu nr. 13.422/8.07.2003, prin care 1o consilieri locali au solicitat întrunirea Consiliului Local, precum şi prin mass-media-Ziarul "Observator" din 10 iulie 2003.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin înmânarea fiecărui consilier, în ziua de 10.07.2003, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi, precum şi câte un set de copii ale materialelor înscrise pe ordinea de zi.
Preşedintele şedinţei, doamna consilier Amalia Aslău, constatând că şedinţa este legal constituită, în conformitate cu cerinţele prevăzute de lege în ceea ce priveşte organizarea şi desfăşurarea şedinţelor Consiliului Local, a declarat şedinţa deschisă.
Domnul Popescu Gavril, unul dintre consilierii locali care au solicitat întrunirea Consiliului Local, a supus la vot ordinea de zi astfel cum a fost propusă de cei 10 consilieri, la care s-au adăugat, la propunerea domnului Voicu Emanoil, delegat pentru a exercita atribuţiile primarului în cadrul acestei şedinţe, încă două proiecte de hotărâri iniţiate de Primarul Municipiului Arad, si anume, proiectele înscrise la punctele 3 şi 4.
Ordine de zi
1. Proiect de hotărâre privind desfiinţarea contractului de concesiune nr. 10/12.04.2002, încheiat între Consiliul Local al Municipiului Arad şi SC BELSIRIM AUTOMOTIVE SRL, având ca obiect concesionarea activităţii de amenajare şi exploatare a parcărilor din municipiul Arad.
2. Preluarea şi gestionarea de îndată a activităţii de amenajare şi exploatare a parcărilor din municipiul Arad de către Direcţia Administraţiei Patrimoniului Local.
3. Proiect de hotărâre privind suplimentarea organigramei şi statului de funcţii ale Serviciului Public de interes local "Administraţia Patrimoniului Local".
4. Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Arad.
Ordinea de zi a fost aprobată, în unanimitate de voturi.-(22 consilieri prezenţi în sală. Domnul consilier Valentin Neamţ a intrat în sala de şedinţă după supunerea la vot a ordinii de zi). Dl.consilier Darida Ioan a ieşit din sală după supunerea la vot a ordinii de zi. De asemenea, dl. consilier Zolotar Radu a ieşit din sală după respingerea proiectului de hotărâre înscris la ordinea de zi la punctul 1. Au rămas în sala de şedinţă 21 de consilieri înaintea dezbaterii punctului al doilea înscris pe ordinea de zi.
În continuare, s-au dezbătut următoarele proiecte de hotărâri:
1
Proiect de hotărâre privind desfiinţarea contractului de concesiune nr. 10/12.04.2002, încheiat între Consiliul Local al Municipiului Arad şi SC BELSIRIM AUTOMOTIVE SRL, având ca obiect concesionarea activităţii de amenajare şi exploatare a parcărilor din municipiul Arad.
Proiectul de hotărâre nu a fost avizat pentru legalitate. Dna Paul Doina a precizat că proiectul de hotărâre nu poate fi dezbătut în cadrul acestei şedinţe având în vedere faptul că nu a expirat termenul de 30 de zile prevăzut de Legea nr. 52/2003, privind asigurarea transparenţei în administraţia publică. Proiectul de hotărâre a fost supus la vot de către preşedintele şedinţei. Au participat la vot 22 de consilieri. Proiectul a fost respins, neîntrunindu-se majoritatea necesară, adică, 17 voturi "pentru"
S-au înregistrat:
-11 voturi "pentru" proiect (dl. Huţiu, dna Faur, dl.Popescu, dl.Dekany, dl. Puia, dl. Neamţ, dl.Mureşan, dl.Chişcan, dl. Marian, dl. Mladin, dl. Zolotar R);
-11 voturi "împotrivă" (dl.Horvath, dl.Roman, dl.Matica, dna Borza, dl.Năstase, dl. Truţ, dl.Iliescu, dl Foşlea, dna Aslău, dl.Masut, dl.Blajovici).
După respingerea proiectului de hotărâre, dl.Zolotar R a ieşit din sala de şedinţă.
În continuare, domnul Popescu a propus ca: "Proiectul de hotărâre să fie publicat în ambele ziare: "Observator" şi "Adevărul". Au participat la vot 21 de consilieri.
Propunerea a fost respinsă. S-au înregistrat:
-9 voturi "pentru" (dl. Huţiu, dna Faur, dl. Dekany, dl. Puia, dl. Neamţ, dl. Mureşan, dl. Marian, dl.Chişcan dl. Mladin);
-8 voturi "împotrivă" (dl.Horvath, dl.Roman, dna Borza, dl.Năstase, dl.Iliescu, dl Foşlea, dl.Masut, dl.Blajovici);
-4 abţineri (dl. Popescu, dl.Matica, dl.Truţ, dna Aslău).
2
Preluarea şi gestionarea de îndată a activităţii de amenajare şi exploatare a parcărilor din municipiul Arad de către Direcţia Administraţiei Patrimoniului Local
Dezbaterea acestei propuneri a avut loc o dată cu proiectul de hotărâre înscris la punctul 1 al ordinii de zi.
3
Proiect de hotărâre privind suplimentarea organigramei şi statului de funcţii ale serviciului public de interes local Administraţia Patrimoniului Local.
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, în unanimitate de voturi.
(Au participat la vot 21 de consilieri.).
4
Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcţii al aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Arad.
Hotărârea a fost adoptată în varianta prezentată de executiv, în unanimitate de voturi. Au participat la vot 21 de consilieri.