MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 08-01-2021
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 8.01.2021
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 8 ianuarie 2021 au fost prezenţi 20 de consilieri. Domnii consilieri Ovidiu-Sergiu Bîlcea, Sergiu-Cosmin Vlad şi Meszar Alexandru au demisionat din funcția de consilier local, prin notificările nr.91.246/18.12.2020, nr.91.244/18.12.2020 şi nr.91.259/18.12.2020. Urmare a acestui fapt, Consiliul Local al Municipiului Arad are în componență 20 consilieri locali în funcție.
Şedinţa a început la ora 10,00 şi s-a încheiat la ora 10,05.
Şedinţa a fost condusă de către doamna consilier Antoanela NAAJI.
Au participat din partea executivului: dl. viceprimar Lazăr Faur (delegat primar conform Dispoziţiei nr.2912/31.12.2020 a Primarului Municipiului Arad) dna Stepanescu Lilioara, secretar general, dl. Bogdan Boca, administrator public, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcţiei Economice, dna Liliana Florea, director executiv al Direcţiei Edilitare, dl. Pavel Neamţiu, director executiv al Direcţiei Venituri, dl. Laurenţiu Miron, consilier, Serviciul Agricol, dna Oana Vesa, consilier juridic, Biroul Evidenţă Cadastru dl. Sorin Munteanu, şef serviciu, Serviciul Monitorizare Strategii, dna Ralu Cotrău, şef birou, Biroul Relaţii Mass-Media, dna Florina Ispas, consilier, Serviciul Administraţie Publică Locală, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Doris Micu, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alţi participanţi:
- presa: dna. Diana Duţu – „Aradon”, dl. Lucian Şerban - „Arq.ro”, dna. Raluca Medeleanu – „Special Arad”, dl. Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul Info”.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 04.01.2021 a Dispoziţiei nr. 1/04.01.2021 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, avizele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 04.01.2021 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 04.01.2021 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi, s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 08.01.2021 – iniţiativa primarului. 1 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 1/2021 privind acoperirea definitivă a deficitului bugetului local pentru secţiunea de dezvoltare aferent anului 2020 din excedentul bugetului local – inițiativa primarului. 2
Unanimitate
2. Proiect de hotărâre nr. 550/2020 privind aprobarea primei înscrieri în cartea funciară și atestarea apartenenței la proprietatea privată a Municipiului Arad a drumurilor DE 2790, DE 2743, DE 2790/1, situate în extravilanul Municipiului Arad – iniţiativa primarului. 3
Unanimitate