MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 08-01-2016
extraordinare din data de 8.01.2016, ora 10,00
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 8 ianuarie 2016, au fost prezenţi 21 consilieri.
Au absentat: dna Ardelean, dl Ciupe.
Şedinţa a început la ora 10,00 şi s-a încheiat la ora 10,30.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Bîlcea Ovidiu-Sergiu.
Au participat: - din partea executivului: dl. viceprimar Cătălin Ţiţirigă – primar cu delegaţie conform Dispoziţiei nr.12/07.01.2016 a Primarului Municipiului Arad, dl. viceprimar Levente Bognar, d-na Lilioara Stepanescu, secretar, dna Claudia Macra, administrator public, d-na Elena Portaru, director executiv al Direcţiei Tehnice, dna Grozavu Claudia, director executiv al Direcţiei Economice, dna Erika Ignat, şef birou, Biroul Contabilitatea Bugetului General, dna Mana Constantin, consilier, Centrul Municipal de Cultură Arad, dna Corina Drăghici, şef birou, Biroul Comunicare, Relaţii Mass-Media, dna Angelica Stana, consilier, Biroul Comunicare, Relaţii Mass-Media, dna Stana Florentina, consilier juridic, Serviciul Administraţie Publică Locală, dra Laura Goron, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
-reprezentanţi ai agenţilor economici şi instituţiilor publice de sub autoritatea Consiliului Local Arad: dl. Nicolai Puha, director general al SC RECONS SA;
-presa: Cristina Popescu – „TV Arad”, Adrian Borz – „TV Arad”, Carina Ando – „West TV”, Emilia Solya– „Nyugati Jelen”.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 5.01.2016 a Dispoziţiei nr. 6/5.01.2016 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 5.01.2016, a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 5.01.2016 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, ş.a.
În cadrul şedinţei, s-a dezbătut următoarea ordine de zi:
1. Proiect de hotărâre nr.2/2016 privind acoperirea definitivă a deficitului secţiunii de dezvoltare a bugetului local aferent anului 2015 din excedentul bugetului local – iniţiativa primarului.
Ordinea de zi s-a adoptat cu unanimitate de voturi.
În cadrul şedinţei s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 8 ianuarie 2016 – iniţiativa primarului 1 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr.2/2016 privind acoperirea definitivă a deficitului secţiunii de dezvoltare a bugetului local aferent anului 2015 din excedentul bugetului local – iniţiativa primarului. 2 Unanimitate
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
Ovidiu Sergiu BÎLCEA
Contrasemnează
S E C R E T A R
Lilioara STEPANESCU