MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 07-01-2008
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 7.01.2008
Nr.1.243/11.01.2008
Recomandam vizualizare PDF!
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 7.01.2008, au fost prezenţi 20 de consilieri. Au absentat consilierii: dna Alexandra Braica, dna Loredana Cismaş, dl.Dorel Popa. Domnul consilier Valentin Paul Neamţ a întârziat, intrând în sală imediat după votarea ordinii de zi.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Ovidiu Marian.
Au participat:
-din partea Primăriei Municipiului Arad:- dl.Bognar Levente, viceprimar(delegat pentru primar), dl.Dekany Tiberiu, viceprimar, d-na Doina Paul, secretar, dl.Petru Tamaş, director executiv al Direcţiei Economice, dl.Răzvan Popa, director executiv-Direcţia Tehnică, d-na Stepanescu Lilioara, şef Serviciu Administraţie Publică Locală,
d-ra Czibrik Monica Maria, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, d-na Bejan Marinela, referent, dl.Vărşendan Adrian, referent în cadrul aceluiaşi serviciu
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 4.01.2008, a Dispoziţiei nr.11 din 4.01.2008 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentaţilor mass-media acreditaţi, în data de 4.01.2008, a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei şi ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv au primit rapoartele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat în scris. De asemenea, s-au înmânat fiecărui consilier, în ziua de 4.01.2008, invitaţia la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi, în format electronic (CD), documente care au fost transmise şi prin poştă electronică, în aceeaşi zi.
După ce domnul Ovidiu Marian a fost desemnat ca preşedinte de şedinţă cu 16 voturi pentru şi 3 abţineri(dna Borza, dl.Curta, dl.Edeleni), domnul viceprimar Bognar Levente a supus la vot următoarea
Ordine de zi: 1. Proiect de hotărâre privind alocarea unei sume din rezerva bugetară pentru finanţarea lucrărilor de remediere a defecţiunilor apărute la aparatul de reazem şi zidul de gardă al Podului Traian – malul drept-iniţiativa primarului.
2. Notificarea concediului de odihnă al domnului viceprimar Dekany Alexandru Tiberiu
Ordinea de zi astfel prezentată a fost aprobată cu unanimitate de voturi- 19 consilieri în sală.
1
Proiect de hotărâre privind alocarea unei sume din rezerva bugetară pentru finanţarea lucrărilor de remediere a defecţiunilor apărute la aparatul de reazem şi zidul de gardă al Podului Traian– malul drept
(n.n. a intrat în sală domnul consilier Valentin Paul Neamţ)-20 consilieri în sală.
S-a supus la vot proiectul de hotărâre, în varianta prezentată de executiv şi s-a adoptat Hotărârea nr.1 din 7 01 2008 a Consiliului Local al Municipiului Arad, cu unanimitate de voturi-20 consilieri prezenţi.
2
Notificarea concediului de odihnă al domnului viceprimar Dekany Alexandru Tiberiu
Domnul viceprimar Dekany Alexandru Tiberiu a notificat efectuarea parţială a concediului de odihnă pentru anul în curs, în perioada 08-18 ianuarie 2008. Exercitarea atribuţiilor domnului viceprimar Dekany îi revin domnului viceprimar Bognar Levente.
Ordinea de zi fiind epuizată, şedinţa s-a încheiat.
Dezbaterile în detaliu se regăsesc în stenograma şedinţei, arhivată la dosarul sedintei CLMA din 7.01. 2008 şi publicată în site-ul www.primariaarad.ro.