MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 02-12-2019
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 2.12.2019
R O M Â N I A
JUDEŢUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
şedinţei extraordinare
din data de 2.12.2019
La şedinţa extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 2 decembrie 2019, ora 14,00, au fost prezenţi 17 consilieri din totalul de 23. Au absentat: dl. viceprimar Ionel Bulbuc, dna consilier Antoanela Naaji, dna consilier Anca-Patricia Stoenescu, dna consilier Patricia Dinga, dna consilier Mariana Cismașiu, dl. consilier Ionel Ciupe.
Şedinţa a început la ora 14,30 şi s-a încheiat la ora 14,45.
Preşedinte de şedinţă a fost domnul consilier Mihai SZABO.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Bognar Levente, dna Lilioara Stepanescu, secretar general, dna Claudia Macra, administrator public, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Eliza Barbura, director executiv al Direcției Comunicare, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dna Simona Pașca, șef birou, Biroul Spații Verzi, Mediu, dna Andreea Stoica, consilier juridic, Serviciul Resurse Umane, dl. Teodor Sabău, șef serviciu, Serviciul Transport Public Local, Autorizare Activități Economice, dl. Adrian Pocsik, consilier, Biroul Protecție Civilă, Voluntariat pentru Situații de Urgență, dl. Corneliu Neamțiu, șef serviciu, Serviciul Societăți Comerciale, dl Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Darius Bozeșan, consilier Cabinet Viceprimar, dl. Alexandru Popa, consilier, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dl. Emanuel Cotuna, consilier juridic, dna Ana-Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dna Domilescu Ionela, consilier, dna Doris Micu, consilier, dna Carmen Popa, consilier, în cadrul aceluiaşi serviciu.
Alţi participanţi:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Stelian Nistor, director general al SC Târguri Oboare Piețe SA Arad, dna Ramona Varga, consilier în cadrul Serviciului Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială” Arad;
- cetățeni interesați conform Legii nr. 52/2003: Lasc Anca Adriana, cetățean interesat, Tica Florian, cetățean interesat;
- presa: Diana Duțu – „Aradon”, Raluca Medeleanu – „Special Arad”, Simion Todoca, „Glasul Aradului, Cătălin Filea – ”ARQ”, Varjasi Kristian – „TV Arad”, Chereș Silviu – „TV Arad”, Vereș Rudolf – „TV Arad”, Alexandra Damian – ”Arădeanul”, Sârb Ciprian Vlad – ”Arădeanul”.
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afişare pe panoul de afişaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 28.11.2019 a Dispoziţiei nr. 3453/28.11.2019 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanţilor mass-media acreditaţi a acestei dispoziţii, cuprinzând data, ora, locul şedinţei, ordinea de zi şi documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei şedinţe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul, precum şi toţi responsabilii din executiv, societatea civilă, precum şi reprezentanţii mass-media au primit documentele şedinţei, avizele comisiilor de specialitate şi amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea şedinţei s-a asigurat prin punerea la dispoziţie fiecărui consilier, în ziua de 28.11.2019 a invitaţiei la şedinţă, cuprinzând data, ora şi locul desfăşurării acesteia, precum şi ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziţie în data de 28.11.2019 în format electronic şi transmise prin poşta electronică tuturor aleşilor locali, funcţionarilor publici implicaţi, presei ş.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
2. 0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a şedinţei publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 2 decembrie 2019 – iniţiativa primarului 609 Unanimitate.
3. 1 Proiect de hotărâre nr. 565/2019 privind preluarea prin dare în plată a terenului înscris în CF nr. 338919 Arad, în suprafață de 689.612 mp și a construcției înscrise în CF nr. 338919 - C1, aflate în proprietatea SC Centrala Electrică de Termoficare Arad SA - inițiativa primarului 610 16 voturi pentru,
1 consilier nu a participat la vot (dl. Furde)
4. 2 Proiect de hotărâre nr. 559/2019 privind aprobarea înființării Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Arad, de tip V1 și a Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență Arad - iniţiativa primarului 611 Unanimitate.
5. 3 Proiect de hotărâre nr.564/2019 privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad – inițiativa primarului 612 Unanimitate.
6. 4 Proiect de hotărâre nr. 567/2019 privind modificarea Hotărârii nr. 154/2018 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind unele măsuri pentru reglementarea serviciului de întreținere și amenajare spații verzi din Municipiul Arad, cu modificările și completările ulterioare – inițiativa primarului 613 Unanimitate.
7. 5 Proiect de hotărâre nr. 566/2019 privind mandatarea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad în vederea aprobării Contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local - Act Adiţional - iniţiativa primarului 614 16 pentru,
1 consilier nu a participat la vot (dl. Cheșa)
8. 6 Notificări diverse, corespondenţă adresată Consiliului Local al Municipiului Arad, informări privind deplasarea aleşilor locali în misiuni oficiale - -
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ
SZABO Mihai-Iosif Contrasemnează pentru legalitate
SECRETAR GENERAL
Lilioara STEPANESCU