Primăria Municipiului Arad în conformitate cu prevederile art. VII alin. (2) lit.a) din OUG nr.115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. VII alin. (3) din OUG nr.121/2023 pentru modificarea şi completarea OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din OUG nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea nr.57/2019 privind Codul administrativ, organizează concurs de recrutare în vederea ocupării funcţiei publice de conducere vacante de șef serviciu, clasa I, la Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente – Direcția Generală Arhitect-Șef din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad.
Condițiile de participare:
Condiţii generale: - conform art. 465 alin. (1) lit. a)-f) și lit. h)-k) și alin. (3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Condiţii specifice: - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,
domeniul fundamental: Științe umaniste și arte
ramura de știință: Arhitectură și urbanism
domeniul de licență: Arhitectură
specializarea: Arhitectură
- studii universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) dinLegea nr. 199/2023, cu modificările și completările ulterioare;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice de conducere: minimum 5 ani;
Durata normală a timpului de lucru pentru funcția publică de conducere vacantă de șef serviciu, clasa I, la Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente – Direcția Generală Arhitect-Șef este de 8 ore pe zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.